ponedeljek, 12. december 2016

Srečnopisano 49/2016

Malo je trajalo, a v soboto sem končno našla eno dovolj veliko časovno luknjo, da sem se lotila vseh kotov, vseh polic, pajčevinastih zapredkov, vseh kupčkov knjig, člankov, delovnih kopij in map in pospravila. Tudi fizično zaključila zgodbo. Vsaj do promocije - na katero pa bo menda treba čakati še ohoho mesecev (zaradi masovnega zaključevanja po starih programih). Meni je vseeno. Samo, da je vse končno na svojem mestu.

5 komentarjev:

  1. A je to kupček vseh treh? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Financiranje in naložbe
    Pozdravljeni, sem g. Marjan Tetičkovič, poslovnež iz Slovenije, vendar živim v Italiji. Strinjam se, da vam bom pomagal pri vseh vaših zahtevah za posojila, financiranje in naložbe v znesku od 5.000 € do 10.000.000 € po stopnji 3 % na mesec in za obdobje od 1 do 30 let. kontaktirajte me, če ste zainteresirani. Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši