nedelja, 4. november 2012

Moji dve buči

Pa kaj, če je to ameriška navada! Dolbljenje buč je prav zabavno opravilo, še posebej če ga združiš z malo strašljivih pogovorov o čarovnicah s štrlečimi lasmi, hudih mačkah z ostrimi zobi, tigri z našpičenimi kremplji in buhuhu vsemi temi grozotami, ki se jih je čisto ok malo bat, a ne? In če celo dogodivščino mami izkoristi še za upoštevanje principa "do one thing every day that scares you" in iz izdolbene zdrizaste gmote z golimi rokami izlušči za celo skledico bučnih semen, potem se to jesen res nimam česa bati, težko me doleti kaj še bolj nagravžnega ...





2 komentarja:

  1. Strašni buči! :D Raztmišljam, da bi pri nas doma uvedla nov praznik (ker mi gre halloween reeeees na živce). Mogoče jesenski praznik, ki bi ga praznovali tisto soboto v oktobru, ko se zamenja ura (kar mi gre sicer tudi na živce). Takrat bi šli dopoldne na sprehod po gozdu, nabirali kostanj in skakali po kupih listja, popoldne bi izrezavali buče in zvečer pekli kostanj, jabolka, krompir ... pod budnim varstvom buč ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn ideja! Tudi pri nas v vrtcu imajo praznovanje jeseni, enkrat sami otroci (23. septembra), konec oktobra pride pa piknik s starši, kjer se peče kostanj, krompir, je jesenska nabodala in igra različne jesensko obarvane igre (metanje storšev v različno oddaljene košare, sestavljanje okraskov iz kostanjev, želodkov ipd.). Samo da ne bo konec oktobra že zmanjkalo kostanja v gozdu (pri nas ga letos po 20. že za piknik ni bilo več, so starši pri šiptarju kupovali, jaz sem pa z zmrznjenim prišla ;)).

    Pri nas doma imamo že vso jesen nekaj, zunaj brcamo listje (po možnosti ne med bloki, kjer ga komaj nagrabijo na kup!), na kupih iščemo najlepši list, tole z bučami je pa itak že dolgo E želela, da ju naredimo strašni - pa sem popestrila eno prezgodaj temno popoldne prejšnji teden (čeprav je M upal še na kakšno bučno juho!). Čarovnice so itak in, tako da imamo zdaj skoraj vsak dan dan čarovnic ;) Mi je pa praznovanje halloweena kot takega tudi mimo ...

    OdgovoriIzbriši