četrtek, 15. november 2012

Pazi, česa si želiš

Ja, ker ti dejansko lahko uspe. Tako kot je uspelo meni, danes. Ne samo, da sem premagala sebe, svoj strah in pretirano perfekcionističnost, zaradi katere sem redkokdaj zadovoljna s seboj, ampak tudi grozovit prehlad, ki me je po Murphyjevo zadel ravno pred nekaj dnevi in mi včeraj grozil, da bom ostala celo brez glasu, vitalnega organa za nekoga, ki želi kot tolmačka delati v EU. Potem ko sem si v lekarnah (kako priročno, za vsakim vogalom je ena) priskrbela prašek proti simptomom gripe, paracetamol, nekaj za vlaženje sluznice in pršilo za odmaševanje nosu, sem samo upala, da bom izpitne govore prestala brez kašljanja, kihanja in pretiranega curljanja. In pripravljala sem se tako, da sem si vrtela pozitivno muziko in si v glavi ponavljala, yes you can, yes you can! Čakanje je bilo dolgo in mučno, ker ni bilo odziva tako dolgo, sem se jezno odločila, da vsekakor pridem še tretjič, če mi tudi tokrat ni uspelo. Pa očitno ne bo treba! :)

Zdaj si grem skuhat še en čaj, potem pa presedlam na pivo, ok?

7 komentarjev:

  1. Kar daj! Pivce za živce, pa še v mojem imenu si čestitaj za uspeh (ravnokar se nekam ponosno smehljam, sori) :-) A to pomeni selitev ali samo novo službo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! (tudi meni uhaja en tak bebav smeh, si prav ne morem pomagati!) Zaenkrat nič od naštetega oziroma oboje delno ;) Občasno selitev zaradi novega dodatnega dela - vsaj upam, da se bom uspela tako dogovoriti s fakulteto in institucijami ....

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitam za odličen glasbeni izbor! in seveda nasploh!!! še kar ne morem nehat ... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam!! Dvakrat: za uspeh in za odličen uvod. :-)
    Bimbo

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, cimrili, Katja in Bimbo :) Še vedno nekako ne dojamem, tudi vse manj mi je jasno, kako bomo zadeve v prihodnje speljevali, ampak verjamem, da nam bo šlo ... verjetno bomo veliko Queenov poslušali! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. posojilno financiranje

    Potrebujete kredit?
    Na voljo smo vam, da vam ponudimo vsa posojila, kredite, financiranja, naložbe po ugodni obrestni meri 3% na mesec. Ponudba velja od 5.000 € do 10.000.000 € s trajanjem od 1 do 30 let. po potrebi nas kontaktirajte. Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +386 71 391 409

    OdgovoriIzbriši