torek, 19. februar 2013

Praha

Tudi v mrzlih temperaturah in ob sneženju znajo biti nekatera mesta privlačna in zanimiva. Po kilometrih prehojenih shojenih tlakovcev v dvoje in malo skupinskega druženja ob, kakopak, pivu, ko smo se čudili neomajnemu navdušenju Anthonyja Bourdaina nad svinjino (meni ta aspekt sploh ni bil po godu), ko se je potikal tod okoli. Je pa res, da imajo prav ta tradicionalna mesta en tak poseben pridih in luštno je priti nekam, kjer si obdan z lokalci in ne le turisti. Poleg klobasic in piva pa seveda ni manjkal niti jazz, v zadnjem hipu in ob že zelo utrujenih nogah in vekah, ampak vredno in všečno.
Navdušujejo me takšni zgoščeni trenutki lepega. Mesto mi je tokrat pustilo drugačen vtis, vsekakor pa je krasno nove svetove odkrivati v dvoje (sem že malo pozabila, kako je to ... ). Ja, srečo imam (again)!












2 komentarja:

  1. Brrr - jaz sem bila tudi pozimi ... in fino prehlajena. No, pivce ali dva sem vseeno zmogla :-) Razen mostu in tistih pozlačenih ur se tudi skoraj ničesar ne spominjam več ... spomenika Venčeslavu ali kdo je že bil? Hm, človek takole vloži čas in denar, pa se potem ne spomni ničesar več ... (nisem še imela fotkiča kot bergle)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem bla zdaj že skoraj v vseh letnih časih (no, jeseni še ne ;)). Ampak zdaj sem spet vse jovo na novo odkrivala. Seveda sem se parkrat prav grdo izgubila brez vsakega občutka niti za tiste glavne znamenitosti. Jaz sem tokrat imela s seboj samo telefon s skoraj prazno baterijo ;) in google map zjutraj v hotelu. Kak vodiček (ali temeljitejša priprava) bi vseeno prav prišel, da bi poznala zgodbo in ozadje stvari, ki sva jih v mimohodu opazovala (ker je bilo premrzlo za postavanje ;)). Je pa prijalo tudi malo pohajanja, kar tako, za nosom oz. po približnem zemljevidu, dokler naju ni preveč zeblo v nos in se je bilo treba skriti noter (npr. v antikvariat, galerijo ...).

    OdgovoriIzbriši