sreda, 28. avgust 2013

Zakaj imamo radi sladoled?

Ddd, kdo pa nima rad sladoleda! No, jaz sem letos ugotovila, da imam rada tudi kupljene sladolede, tako kornete kot lučke. In bili so dnevi, ja tisti vroči in soparni, ko je bila to edina hrana, ki mi je res pasala in ki pač ni smela manjkati v skrinji. Ampak najboljši del tega sladkega obreda je seveda tisti, le nekaj hipov preden sladoleda, v kateri koli obliki, zmanjka ... neprecenljivo!


2 komentarja:

  1. Meni je všeč samo včasih ... redko. Pa tudi izbirčna sem: lešnike le redko, kakšne posebne kremissime tudi ... Trenutno v zmrzovalniku čaka Ben in Jerryjev Cookie Dough, da ga nekdo poje...

    Čaki, a ne bi ti morala zdaj sladoled jesti s kumaricami in baziliko ali kako že? :-) (hec mora biti)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, ne kakih prav čudnih prehrambenih kombinacij želja nimam, so take čisto elementarne (en hud šnicl, npr., ali pa stročji fižol s krompirjem, kos toplega kruha s sirom ;) ipd.), ponavadi kar take hipne in hude, dokler nimam dejansko zadeve na krožniku pred sabo, ko me mine ... čudno, res!
    Sicer pa kar zadeva sladoled imam zdaj abonma na te vanilijeve lučke s čokoladnim oblivom z mandlji iz Lidla - poceni in dela ;)

    OdgovoriIzbriši