torek, 13. avgust 2013

Ultimativna poletna fešta

Ok, ni bla ravno fešta v tistem pravem pomenu besede, mogoče bolj večerjica ali druženje za moje drage in tiste, ki se jim ljubi v družbo hormonsko neuravnovešene in pozabljive ne-več mladenke (kako je možno, da v Slo za mlade velja zgornja starost 29 let?! weird!). Brez pompa in ekstra vabil - od kje smo prevzeli to strašno razvado?! V mojih domačih krajih prideš na obisk/fešto kar tako, ker se je pač kul družit, ne? To pač ni še ena obveznost za v koledar ali kaj....

Skratka, my summer feast: začelo se je z neustavljivo željo po vitello tonnato aka teletini v tunini omakici, ki jo moram pripraviti vsaj enkrat na leto - in ni boljšega letnega časa za to, kot je vroče poletje. Hkrati sem se želela pohvaliti z domačim pridelkom, zadišali so mi popečeni jajčevci in bučke. Za zraven sem se spomnila na foccaccio, po Lorraininem receptu, pol z rožmarinom z balkona, pol s črnimi olivami, za vsak primer pa še hladna krompirjeva solata s kislo smetano in drobnjakom (brez fotke, ampak tega si ni težko predstavljati, ne?).

Ker @huferka takrat še ni objavila svojega recepta za po videzu sodeč super druper slastno ledeno torto, sem poiskala eno enostavno nadomestno ledenko, ki niti ni bila tako slaba, seveda sem malo priredila, ker nisem imela malin, ampak borovnice.

Aja, kaj smo pili? Za začetek en super limoncello, malo rdečega vinčka, ne-šoferji (sosedje) so stankali en škotski zvarek, ne-šoferke (sosede) pa smo prišle na svoj račun z lahkotno sadno sangrijico ... yes, tudi nosečke lahko mičkeno nazdravimo. Ni vsak dan 30ka! ;-)

Sledi nepopolna fotodokumentacija (sem rekla, da sem pozabljiva!):

Začelo se je dva dni prej, z večernim kuhanjem teletine, dan po tem pa z rezanjem in omakovanjem.

Recept za vitello tonnato sem si izposodila pri Marcelli
Osnove it. kuhinje (na 600+ str) - zakaj ne odprem pogosteje?


Ne, majoneze nisem sama naredila

Pri rezanju se je malo zatikalo, načeloma so bili kosi nekje 3 mm 
Naloženo v dveh plasteh, romalo v hladilnik za 1 dan, ostanki pa v kosilo
Dan D: začelo se je s šopkom, ki je prišel do mene s kolesom ... specialko
Malo "solate", manjka foccaccia ...
Rolice iz melancan, paradižnikove mezge, mocarele in bazilike
Rolice iz bučk, pršuta in kozjega sira 
Opomba: če si zaželite česa podobnega, toplo svetujem, da zelenjavo (tudi če je mlada in majhna), res pustite stati nekaj časa, da spusti čim več vode, potem pa na hitro popečete v ponvi. Jaz sem si zadeve želela olajšati s pečenjem v pečici (funkcija žar), pa se ni najbolje izšlo - no, je, ampak veliko sem pojedla že sproti, ker je bilo pač malo preveč vodeno ...

Voila, mrzla teletina s kaprami in natrganim belim kruhom - nebesa!


Borovničeva ledena torta
Hm, grem po žago?

In še ene krasne rožice ... 

3 komentarji:

  1. Oh ... šele na začetku najlepših let življenja si ... FUL FAJN. Pa seveda iskrene čestitke - bom kar sproti prihajala preverjat, ali si kaj srečna, zadovoljna, zdrava in polna veselja, a je prov?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe! Prov! :-) tudi meni se zdi, da postaja vse lepše in boljše! :-)

      Izbriši
  2. Ja, jaz sem si po šestih letih vegijevstva privoščila vitello tonnato prav pred kratkim in moram reč, da je super jed za poletje...

    OdgovoriIzbriši