ponedeljek, 14. julij 2014

Mala umetnica

Disclaimer: za čas morske odsotnosti sem kanila uporabiti natempirane objave, ampak v naglici sem preskočila v časovni stroj in leto naprej … se opravičujem za tako dolgo in tiho neoglašanje. Se bom potrudila odkupiti z rednimi, tekočimi in temi zdaj že malo passe objavami.)

Ob koncu leta so nam spet servirali mapo z ustvarjalnimi izdelki vrtčevk in pri starejši mi je spet parkrat vzelo sapo (no, tudi pri mlajši, ampak njeno slikanje je še na stopnji nerazpoznavnih čačkarij, barva pa že zelo lepo). Večinoma se ji sicer ne da do konca pobarvati, tako da je kup slik na ostal na polovici, nekatere so narejene bolj na hitro, ampak par jih je takih za v okvir.


Nono in njegove čebele, seveda


Tega je pa takoj na steno prilepila - Ben Ten s čarobno uro, ki ga je menda delala dva dni med samostojno igro, na treh zlepljenih papirjih (res je velik)

2 komentarja:

  1. Samo res, tudi jaz sem pri prvi takoj pomislila na Picassa. :) Osupljivi izdelki!

    OdgovoriIzbriši