torek, 15. julij 2014

Še iz raja

Lepo smo se imeli. Nepričakovan (v smislu, da je skoraj do zadnjega malo visel na nitki) dopust. Nepričakovano lep razgled s terase. Nepričakovana razdalja do plaže (a na koncu se je izkazalo čisto ok). Nepričakovano veliko časa z mojim dragim, ker precej vzvalovano morje ni bilo naklonjeno pretiranemu potapljanju/veslanju. Nepričakovano veliko branja. In nepričakovano precej miru in sprostitve (zmatrani otroci so zakon! ;)).














2 komentarja:

  1. LoL ... zmatrani otroci so zakon :-)

    Krasne fotke!

    (In BTW, ko sem zadnjič tako strastno odklonila morje in sol, sem se malce pretvarjala *zardevam* ... V resnici delava na tem, da bi enkrat šla veslat tudi na morje in na vroče, ker je pač treba sprobat vse vrste veslanja. No, trenutno velikokrat omenjam Korziko (hribe), kar je recimo že precejšen korak bliže pravemu morju kot Skandinavija. :-) Za veslanje pa bi najbrž res najprej šla preverjat Hrvaško, predele izven civilizacije, s kempi in dostopom do pitne vode - ko bo, če bo, poročam.)

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Korziko imam tudi jaz zadnja dva meseca veliko v mislih, posebej odkar so mi povedali, da je kampiranje tam relativno poceni (in za 2-tedenski oddih menda prideš ceneje skozi kot na Hrvaškem)… in zelo primerno za družine. Si že zelo dolgo želim tja, mogoče naslednje leto ;) Veslanje okrog hrvaških oto(č)kov je pa zakon, moraš pa pazit, da izbiraš tiste predele, kjer ni veliko prometa (in seveda izven sezone divjih skuterjev/gliserjev…), da lahko res uživaš v tistem morskem vseobsegajočem miru in zibanju ;) z mojim sva že zmenjena, da greva enkrat, ko otroci zrastejo, na en tak izključno veslaški dopust (nekaj takega http://matej.jurancic.com/blog/series/s-kajakom-okoli-pasmana-in-ugljana/) … (no, pa kolesarskega pa pohodniškega pa … :-D)

    OdgovoriIzbriši