četrtek, 16. oktober 2014

Bolniška

Naš pižek mižek je bil prejšnji teden čisto zares bolan. Na srečo je vsaj pil veliko in ker je imel kar nekaj zaloge, smo jo kljub večdnevni driski in neješčosti dobro odnesli. Z veliko crkljanja in tolažbe, ker nič drugega ni delovalo, niti Calpol, niti atijevo naročje. Samo mami. Hecno, kako hitro se prioritete postavijo na mesto, ko se kaj dogaja z našimi malčki (v trenutku sem odpovedala prve pedagoške ure v tem semestru in vse sestanke - celo brez slabe vesti). Najprej družina.


3 komentarji:

  1. Genau so...
    Pri nas je tudi samo mami dobra, ko je najmlajši bolan... In takrat še spati ne more drugje, kot le v mojem naročju... Še dobro da ni velikokrat bolan (no, ravno smo izvedeli, da gre kmalu v vrtec in pričakujem kaj nekaj bolniških dni v bližnji prihodnosti)...

    OdgovoriIzbriši
  2. No, čestitke za vrtec, meni se zdi to za otroka super izkušnja, naš palček zelo uživa (sem vsakič znova presenečena, ko prilaufam ob "dolgih ponedeljkih", polna slabe vesti, ker je ura že 16h, on pa čisto zadovoljen in zatopljen v kako dejavnost, igro …). Bolezen je pa najbolje sprejet kot fin izgovor za crkljanje in povezovanje - meni je to šele pred kratkim pridelalo … Pa potem so močnejši in bolj zdravi, tako da vse je za nekaj dobro! Boš videla, da bo ok.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ja, komaj čakam, da začne uživat v vrtcu. Kak teden bo težko (še dobro, da ga bo uvajala stara mama...meni bi bilo ob njegovem joku (pre)hudo), potem pa mislim, da bo postal še večji razbojnik kot je. :-) In če bom kak dan vmes imela možnost se z njim pocrkljat (kot ti praviš), tudi ne bo nič narobe.Če bo pa samo prehlad ali viroza, bo pa tako stara mama spet "zaposlena"...

    OdgovoriIzbriši