torek, 9. december 2014

Pogrešana


Tudi jaz, tudi jaz. :( Pogrešam tisto uro mentalnega miru, meditacije, miganja … Ampak najprej zdravje, a ne? (Si slišal dedek mraz? Božiček?!?!)

4 komentarji:

  1. Dejmo, dejmo!

    Čeprav je pri meni enako. Od kar sem bila bolna, se še nisem 100% pozdravila in me tek nikakor ne potegne. Zdaj, ko so se zunanje temperature še nekoliko spustile, je pa še težje... :-(
    Navijam, da ti čimprej uspe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh. Sočustvujem. Pri meni teče 5. teden, težave s sinusi, dvojni ab, usrano počutje, zdaj pa že 2 tedna še tamali obolevajo in nekako težko padem v tisti švung-sem izmozgana od vsega. Ampak želja ostaja, bom našla tudi pot! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz te v vsakem primeru občudujem (služba + otroci + tek). Jaz sem v začetku jeseni nehala teči - nisem in nisem se mogla spravit. In sem si pustila čas. Seveda mi je potem nekaj manjkalo in sem začela telovadit (4x na teden po 25 minut). In kar ne morem verjet, da mi to zdaj bolj paše, pa še celo rezultati so.
    Zate sem prepričana, da boš spet tekla, ko si opomoreš, ker sem dobila občutek, da ti je zelo v veselje. Še prej pa na zdravje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Barbara! Super za telovadbo, tudi jaz poskušam kolikorseda redno delati pilates, ampak moram vključit še malo vaj za moč v dnevno rutino, s tekom pa ne vem, kako bo. Mogoče se bom vdala v usodo in vpisala na fitnes, da bom vsaj na traku tekla …

    OdgovoriIzbriši