petek, 27. marec 2015

Update: živa

Nocoj samo kratka posodobitev. Malo prosljavljam.
Da sem preživela zadnja dva tedna.
Da smo s situacije "sin v bolnici, mož "na" pljučnici" prešli samo na "vsi virozni" (jap, nizka pričakovanja).
Da sem vmes kljub nerednemu tekanju uspela odteči svojih kraških (skoraj) deset in pri tem celo uživala, čeprav sem vedno govorila, da takšne prireditve niso zame - ampak nič, prav NIČ se ne more primerjati z energijo, ki se preteka na takšnih dogodkih (da ne govorim, kakšen vzorpaša za oči so sloki tekači).
Da sem uspela najti zanesljivo varuško z izkušnjami, občutkom, ki stanuje blizu in se je odlično ujela z malim, ki zdaj preventivno ne hodi v vrtec (in se naleze od vseh nas ostalih, ki pač hodimo med ljudi). Aja, pa v službi sem se s kolegico dogovorila za morebitne menjave ur, če bi bilo potrebno - mi je rekla, da zdaj sigurno ne bo nihče več bolan. Iz njenih ust ...
Da sem uspešno uspešno prestala še en delovni/pedagoški izziv (in pri tem celo uživala - spet).
Da imam spet svoj prstan nazaj.

Zdaj grem pa spat. Prosim. Hvala.



9 komentarjev:

  1. Oj, jaz sem svojemu možu prepovedala naslednje:

    smrt
    težko fizično bolezen
    težko psihično bolezen

    Poskusi :-)

    (drži se in veliko uspeha, pravi ena, ki ima za seboj zelo hud prehlad (no workout, how bad is that) in količino dela, ki umori možgane ... zdaj pa en teden dopusta :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsekakor dober recept, bom poskusila, ker tole nazadnje je bilo res že na meji samomorilnosti! Prijetno dopustovanje torej, za naprej pa ravno pravšnjo dozo dela (if there ever is one…) ;)

      Izbriši
  2. Bravo zate, za vse!
    Vedno bolje bo...

    Kje si pa imela prstan?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi mene zanima, kje si imela prstan? :) Tudi kozarec vina se kdaj prav prileže. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hura! Pa res, kje je bil prstan?

    OdgovoriIzbriši
  5. Babnce firbčne! ;)
    Nazdravili smo s penino z zlatom, ki sem jo dobila od Zlatarne Celje ob nakupu novega poročnega prstana … brez starega sem ostala v tistem čudnem obdobju (http://mezzopisano.blogspot.com/2013/11/po-vakumsko.html), ko sem bila vsa iz sebe, ga brez razmišljanja odložila na lijak, potem je pa dobil nogice … in šel na izlet v vrtec pa še v gozd (mogoče) in skratka, ni se več prikazal, čeprav sem srčno upala, da se bo. Sem pa imela srečo pri ZC, ki si zaslužijo res pohvalo, njihova prodajalka mi je svetovala, naj se oglasim v času poročnega sejma, ko so imeli popust, potem so ga pa tako hitro naredili (istega! z isto gravuro!), da sem ga morala iti hitro iskat … na srečo, sem bila dovolj pridna v preteklih tednih, da smo si lahko to privoščili, ne da bi naslednje mesece morali tolči samo senf in kajzerce ;) tako da ima ta prstan zdaj še par dodatnih pomenov, samo še spomin na tiste grozne dneve mora počasi začeti bledeti. In seveda ga zdaj ne dam s prsta. Sploh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, Spominski Prstan Preživetja torej. Kul.

      (če ti še ni čisto jasno :-), kako kul je, naj spomnim, da sem jaz rabila nov poročni prstan, ker mi je stari postal premajhen :-)

      Izbriši
    2. Meni je tako kul, da bi lahko kdo imel občutek, da sem sveže poročena! ;) A tvojega se ni dalo razširiti? No, saj niti ne vem, če se to dela … Moj novi je za eno številko manjši od prejšnjega, tako da se še lepše prilega (tesneje! ;))

      Izbriši
    3. Ne, je kompliciran :-) (prstan namreč - drugače se to dela, ja)

      Nekdo mi je enkrat pripovedoval o mladini, ki v nekem mrzlem jezeru tauha za prstani turistk ... saj veš: mrzla voda, tanjši prsti, prstan s prsta ... Tako da je prav, da se tesneje prilega :-) Moj spet postaja prevelik, vendar ne tako zelo ... (jaz ga nikoli ne snamem, moj mož pa in se potem pretvarjava, da imam afero z neporočenim ... visokim temnolascem :-)

      Izbriši