četrtek, 5. november 2015

Jutranji ritual

Vsak ima svojega. Eni še na pol v snu preverjajo elektronsko pošto, drugi takoj po zvoncu budilke izvajajo aštange in asane. Tretji smo veseli, če se nam uspe zbuditi v tišino in si lahko privoščimo kako minuto samo zase.

Ker je pripravo kave nekako pol-avtomatsko prevzel mož, ki se pogosto zaradi kolesarjenja v službo zbudi precej prej, lahko zelo kmalu pridem do svoje kofeinske doze. Ampak z leti očitno tudi moj želodec postaja vse bolj občutljiv, tako da na prazen želodec raje spijem kozarec tople vode oz. zadnjega pol leta kozarec tople vode z medom in limono. To je postal že moj ritual in dokler tega ne spijem, ne funkcioniram dobro, naj je ponedeljek, četrtek ali sobota.

Sicer težko govorim o kakšnih posebnih koristih, ker se me kilogrami držijo huje kot klop, vendar novi ritual vsekakor dobro na moje splošno počutje, prebavo, raven energije, morda tudi imunski sistem. Ali pa je samo naključje, da sem ravno prejšnji vikend, ko mi je tik pred prazničnim vikendom zmanjkalo limon, staknila eno trebušno virozo (že drugo v dveh tednih, jajks). Kakor koli, voda z medom in limono me je zasvojila in postala moj pravi jutranji ritual. Bolj pomemben od kosmičev, ki sem se jih zdaj že skoraj malo naveličala. Ponavadi je zelo hiter, ampak hej, nekje je treba začeti. Preden se začne dretje, upiranje oblačenju, iskanje prave barve majice in dovolj velikih hlač, prepiranje zaradi večjega/manjšega kosa kruha, hitenje ... (Raje ne pomislim, da sem včasih, v študentskih letih sistematično jutra začenjala z branjem ...)

2 komentarja:

  1. Hja, ravno danes sem razmišljala o jutranjem vstajanju (in kavi, ki je na prazen želodec premočna). Blagor tistim, ki z lahkoto vstajajo. Mogoče bom še jaz napisala kaj o tem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jutro se začne s kavo, kosom kruha z maslom in medom. Obvezna kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši