torek, 10. november 2015

Umetnost prositi

Ne, nisem še čisto nehala sekirati in še vedno včasih težko prosim ali dovolim, da mi kdo pomaga. Ampak ja, ta svet je že tako ali tako dovolj zakompliciran, zatežen, negativističen in zar*** in ne vem, zakaj bi ga morala dodatno komplicirati še sama, s tem da me je sram/mi je težko/me je strah/groza prositi kogar koli za kar koli.

Amanda ima prav. In ja, je malo nora. Na tak dober način. In če imate enkrat, dvakrat ali trikrat kaj časa, si poglejte tale iskren pogovor (ker je malo daljši od TEDa, ampak vreden poslušanja), ki ga je pred kratkim imela z Neilom Gaimanom (ja, tistim Neilom, s katerim sta par, ki ga spremljam na TW odkar smo doma brali Kaj pa mleko? in se rolali) in Mario Popovo (ja, tisto Mario). 

Knjige še nisem prebrala do konca, jo pa z veseljem podarim tistemu, ki bi jo rad prebral (potem ko bom končala, seveda, kar sicer zna trajati, ker moram vmes še nekaj pisati, ampak to je že droben tisk, ki ga itak ni treba brati.)


Ni komentarjev:

Objavite komentar