četrtek, 18. avgust 2016

Srečnopisano 32/2016

Tokrat smo v Bohinju slavili "samo" svoje telesne sposobnosti, zaključek starega/začetek novega kroga okrog sonca pa je tokrat padel kar sredi tedna. Oziroma praktično ves teden. Tokrat predvsem v znamenju neverjetnih ljudi, ki me obkrožajo, pa rož in rožic in vseh mogočih pozornosti. Morda se staram, a vsako leto sem bolj čustvena. Sploh ne zaradi let, ampak verjetno zaradi spoznanja, da imam res res srečo, da so okrog mene sami taki fajn ljudje, od družinskih članov do starih prijateljev in novih sodelavcev. Nič, prav nič ne bi spremenila. Tudi občutek staranja mi je v resnici všeč oz. bolje vsako leto imam boljše občutke in se bolje počutim, torej ja, rada se staram. :-)


Innn, ko ravno v tistih dneh dobiš še super razglednico (se jih spomnite? dajte za hec kakšno poslat, še vedno je in), je pa že res kičasto. Hvala, alcessa! :-)



Prva stvar, ki sem jo od doma prinesla na svojo novo službeno mizo, sledi fikus ;-)

Ni komentarjev:

Objavite komentar