ponedeljek, 18. marec 2013

Širimo obzorja

Ste vedeli, da se znakovni jeziki razlikujejo glede na državo, iz katere prihaja uporabnik? Sama do letos nisem vedela, da imamo Slovenci svoj, drugačen znakovni jezik. Da je to v resnici samosvoj jezik, ki sledi svoji slovnici in pravilom, da ne gre samo za gestikuliranje posameznih besed, nanizanih v stavkih ... Uau

In ko mi kdo omeni znakovni jezik, se vedno spomnim te fine gospe, ki me je vedno navduševala, tukaj pa sem našla še pravljico v znakovnem jeziku.






1 komentar:

  1. Jaz sem to zvedela na Škotskem, kjer je (britanski) znakovni jezik izbirni predmet. Najprej se mi je zdelo čudno, ker bi bil ravno znakovni jezik uporaben kot nekakšen esperanto. Je pa čisto logično, da so se razni znakovni jeziki razvijali samostojno. Interesting stuff! Lep dan ti želim! :)

    OdgovoriIzbriši