ponedeljek, 10. junij 2013

Malo razdejanja za velike užitke ... ali pač obratno?

Ne morem se še odločiti, verjetno bo odločilno današnje testiranje, dan potem je včasih najboljši sodnik. Dejstvo pa je, da se temu receptu pač nisem mogla izogniti, ker a) sem še vedno v fazi neizmernega navdušenja nad krogi; b) je mož potožil, da že dolgo nisem ničesar spekla; c) mi nad glavo visi ogromno enih zadev in res nujno rabim tovrstno sproščanje.

Ok, ne vem, če res lahko govorim o sproščanju, sploh ker me ob pretirani količini svinjarije in packarije običajno zajame nadzemeljska panika in gnus, da, tudi zapacane roke sodijo v to kategorijo in prav neverjetno je, da sem uspela celo operacijo kapljanja in curljanja izvesti brez enega samega umivanja rok!

Skratka, že v napovedniku oddaje Lorraine Pascale se mi je ta kolač zelo zataknil v očesu in ko sem videla njeno demonstracijo, se mi je zazdelo, da bi to lahko bil odgovor na vse zgoraj navedene razloge in še kakšnega (npr. sveže očiščena pečica). Recepta sicer nisem našla na njeni uradni strani BBC, ampak Google najde vse (v nasprotju z mano in našimi zalogami v hladilniku za take prebliske in the spur of the moment, ampak vsaj osnova je bila ...). In čeprav v tem receptu omenja, da se testo lepo nalaga z žlicami, sem se po nekaj žlicah odločila za rešitev od LP z vrečkami - moram pa priznati, da je bila packarija verjetno zagotovljena v vsakem primeru.

Če vas svijanje ne moti in si želite bolj ali manj navadnega biskvitnega kolača z malo bolj posebnim vizualnim učinkom, potem je to mogoče nekaj za vas (pa ni treba pretiravati s količino krogov, pri meni jih je bilo verjetno preveč, ker nisem dobila prav lepih "prog" v notranjosti kolača...). Jaz še ne vem, če se bom tega spet (kmalu) lotila.








6 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Hvala! Okus je sicer čisto običajen, marmornokolačasti, mehak in sočen, kar mi je všeč, mogoče se edino preveč jajca čuti Menda pa obstaja nek trik pri tem, ne vem, zdaj se ne spomnim, drugič bom mogoče kar eno jajce manj dala. Ne vem, res se morem še odločiti, ali je to sladica, ki kliče k ponovitvi ali ne... ;) Je pa res lepo za videt, ja :D

      Izbriši
  2. Če nerada packaš (ne razumem čisto, zdiš se mi izvrstna kuharica in packanje spada zraven :-)), obstaja tudi bolj preprosta varianta črno-belega peciva, ki se mu reče ... metrsko pecivo. Spečeš dva pekača peciva, eno je rumeno, drugo je čokoladno, Potem oba narežeš na diagonalne kose, ki jih zlepiš (z jagodovim pudingom oz. kremo iz njega, če se prav spomnim (receptov je kar nekaj, na spletu), mogoče nekaj fajnega za mulčke?) v 2 nova kolača, ki sta potem pri rezanju lepo rebrasta ...

    Videla pa sem tudi že pecivo, ki je pri rezanju dajalo videz šahovnice ... :-)

    Ma tvoje zgleda daleč najbolj zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Packanje gre zraven, se mi zdi!!!! Big like!!!

    Glede okusa po jajcih...limona? Vanilija?

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni ni preveč jasna tehnika. Na kakšen način narediš ta kolač? Daš pasto v vreče in potem obe naenkrat spuščaš v pekač? Ali enkrat eno, pa drugo - tako, da delaš kroge? Pa se ne razleze? Pomagaj! ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako je, lahko daš masi v vrečki (ampak te opozarjam, da je dokaj tekoče, je treba precej hitro delat), lahko se pa tudi z žlicami nadeva - baje, tega nisem stestirala. Začneš na sredini modela in potem ves čas samo dodajaš na sredino maso, tako da ena masa izpodriva drugo. Če delaš z vrečko, lahko lepo nacentriraš in enakomerno doziraš, sem pa jaz po mojem malo pretiravala s krogi, bi jih lahko naredila malo manj, bi ble potem bolj izrazite proge v notranjosti kolača (če vtipkaš zebra cake v google, boš sigurno našla... - glavni princip je pa to, ja). Je pa dober kolač, sem ga potem še par dni jedla in sploh ni izgubil sočnosti :)

    OdgovoriIzbriši