četrtek, 19. junij 2014

Tresla se je gora in rodil se je … vrt (2x)

Ja, itak, pretiravam, vrtova sta že nekaj časa operativna, ampak včeraj (I) in predvčerajšnjim (II) sta dobila končno podobo, zasadila sem vse, kar sem vzgojila (no, tiste jesenske zadeve morajo še malo zrasti v lončkih), mož je zbil kompostnik za II in oba vrta smo lepo zastrli s slamo (ki smo jo najprej ene tri dni "marinirali" v avtu … itak ga je treba posesati, aha). Na vrtu II so se seveda takoj pojavili radovedni sovrtnarji in malo posmehljivo gledali na vse to novodobno postiljanje zelenjavi, ampak jaz sem nadvse srečna, ker a) nimam možnosti (časa, želje, volje, energije younameit) vsakodnevno okopavati, da bila zemjla rahla; b) nimam dostopa do vode za rednejše zalivanje; c) se mi ne zdi smiselno&potrebno izpuliti čisto vsake travice, ki pogleda med zelenjavo, pa vseeno hočem, da vrt zgleda lepo. No, zdaj po mojem res zgleda lepo in čeprav je vse zelenje še vedno zelo majhno in daleč od bujnosti vsega naokrog, se mi zdi vse skupaj bolj obetavno. Pa sem mislila, da nam ne bo nikoli uspelo "dokončati" urejanja …*

II

Paradižniki! (I)



Kamilic kolikor hočeš … 



Letos prvič kodrolistni ohrovt

Zadnjič sem brokoli že hotela izruvat, ker ni kazal znakov življenja … 
*in zvečer po okopavanju in teku sem pojedla beljakovinsko-vlakninsko bombico, vso porcijo riža&koruze&fižola&tune&začimb, ki jo je ljubeče sčaral mož … nikoli si ne bi mislila, da bom kdaj pojedla ves fižol, ki ga dobim na krožnik!

3 komentarji:

  1. Kako slastno zgleda solata. mmmmm
    Vrt je pa fajn poštiman - mi je ful všeč ideja s slamo (bom verjetno naslednje leto, ko bom ponosna uporabnica "pravega" vrta, prakticirala isto).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, meni je bla ta ideja s slamo vedno fajn, ker potem vrt lepo zgleda, ne vem, všeč so mi ti barvni toni ali kaj ;-) samo upam, da ne bo spet navala polžev... bom poročala, kako se obnese!

    OdgovoriIzbriši