nedelja, 15. junij 2014

Zakaj imamo radi poletje I

Ker je vse naokrog polno sočnega, tudi domačega sadja, ki je najboljše kar tako, pohrustano sproti (komaj utrgano), kar je viška, pa s pomočjo pridnih rokic hitro najde pot v kakšno še bolj fino sladičko … Ja, ko je res toplo, mami ne težim (pretirano) glede količin sladoleda!

"Nikar naenkrat ne pojejte več kot 7 sladoledov, osmi vam utegne škodovati …" (S. M., Čuk na palici)






Ko se začne strjevati, mešaš, enkrat, dvakrat, kmalu je super!

3 komentarji:

  1. Eh, tak sladoled sploh ne škodi!!! Všeč mi je tudi to, da se E in V ne bojita nožev. Niti predstavljati si ne moreš, koliko staršev poznam, ki otrokom prepovedujejo rabo nožev in drugih ostrih pripomočkov...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so bili kot mulki tudi dovoljeni ... nič se ne spomnim, da bi se poškodovala, kot odrasla, izkušena oseba pa skoraj vsak teden :-) (najbrž ima prste v igri tudi statistika: kdor vsak dan kuha, večinoma zelenjavo, se pač vsake toliko mičken ureže)

      Izbriši
  2. Ne, bojita se jih res ne, sta še premajhni ;) Saj ne, da sem poleg telefona na dosegu roke držala tudi škatlo s prvo pomočjo ... ;) Mah, pri sadju, sploh takšnem bolj mehkem, se mi zdi, da se težko zgodi kaj hujšega, je pa pomembno, da se naučijo rokovati tudi s takšnim "orodjem", da sodelujejo in postanejo čim prej samostojni - to je cilj vzgoje, ne? :) Z vidika starša mi je lažje, da ju tako zaposlim, da sami nekaj delata, kot da jaz nekaj poskušam delati, onidve pa okrog skačeta in hočeta pomagati, takrat šele so hitri prstki v nevarnosti, se mi zdi. Se mi je pa zdelo zanimivo, ko so nam zadnjič na roditeljskem sestanku rekli, da takrat, ko starši mislimo, da so otroci zreli in pripravljeni za nekaj počet, da je takrat ponavadi že prepozno in otroci tega ne želijo več početi, tako da je treba čim bolj zgodaj jih navajat in jih zaposlit. Itak jim je pa stalno doooolgčaaaas ;)

    OdgovoriIzbriši