četrtek, 20. oktober 2016

Srečnopisano 41/2016

Spet podrobnost iz službe. Ko sem se namestila za svojo novo mizo, mi je sodelavka dejala, da si lahko bližje pomaknem eno rožo, ki je bila menda prej deložirana in rahlo zapuščena. Sicer nisem najbolj rožnata (v nobenem pomenu), a imam rada zelene rože, posebej take "no-fuss". In sem jo začela enkrat tedensko zalivati, potem sem ji enkrat prah obrisala z listov in roža je malodaneoživela. Sicer se nekateri listi barvajo rumeno, a sta se v samo treh mesecih rodila še dva nova poganjka, eden je že začel kazati listi, drugi je komaj vzklil. Druga sodelavka pravi, da je to naklonjenost, energija, ki jo roža (narava na sploh) začuti. Jaz kar verjamem - gre tudi vzajemno. In sem vsakič, ko pogledam levo od monitorja, prav dobre volje!


2 komentarja:

  1. Evo, zdaj si lahko nadeneš naziv 'rešiteljica rož'. Tale tvoja posvojenka naj pa še naprej lepo uspeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali pa popolna javna uslužbenka ;-)

    OdgovoriIzbriši