ponedeljek, 28. november 2016

Končno! aka. Srečnopisano 47/2016

6 let 1 mesec in 25 dni po vpisu na tretjestopenjski študij in začetku usposabljanja za mlado raziskovalko. (-21 mesecev porodniške).
Po 3 polmaratonih.
192 strani in 303 bibliografske enote. 9h25minut transkripcij.
Preveč neprespanih noči, a veliko tudi navdušujočih trenutkov. Posebej v razredu.

Zaključevanje te zgodbe je bilo nekaj najtežjega, kar sem doslej doživela. Fizično, psihično, mentalno. Morda res drži, da več, kot se z nečim ukvarjaš in več kot o stvari veš, bolj veš, kako malo veš. A tako negotovo in neprepričano vase se že dolgo nisem počutila. Akuten primer sindroma vsiljivca. Nenehna razpetost med obveznostmi, željami, nujo, družino in nepričakovanostmi so me iz meseca v mesec potiskale v vse bolj črno luknjo. Saj sem delala na doktoratu, a veliko manj, kot "sem vedela, da bi morala". Morda res intenzivneje, a strani so se na koncu pisale zelo počasi. Še potem, ko sem imela vse napisano in je komisija že pozitivno ocenila nalogo in sem imela le še nekaj tehničnih popravkov, sem odlašala. Oklevala. Se oklepala. Danes, nekaj dni po zagovoru, vem, da sem preveč razmišljala. Da sem tudi na zagovoru pustila, da vsa ta negotovost mestoma privre na plano (mestoma sem pa tako uživala, da me je kar zaneslo). In se je seveda vse srečno izteklo. Čeprav je dan prej tasrednja zakuhala in začela suho kašljati. Ampak tako kot vsa ta leta od začetka naprej se je tudi tokrat izkazalo, da imam okrog sebe krasne ljudi in da se vse da urediti. Upam, da bom lahko kmalu tudi nalogo prijela v roke brez cmoka v grlu in s ponosom. Zdaj sem samo srečna, da je vse skupaj za mano.



9 komentarjev:

  1. ČESTITKE <3 <3 <3 !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekosila si samo sebe! Iskrene čestitke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! :) prekosila, pretentala, presrala - marsikaj! ;)

      Izbriši
  3. Juhuhuhu! Pa je za tabo!

    Bravo!
    In iskrene čestitke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, pa je res (šele zdaj vse bolj dojemam ;)). Hvala!

      Izbriši
  4. Prijavite se za posojilo pri NOVA GLOBAL FINANCE po 3-odstotni obrestni meri

    Ne glede na to, ali želite spodbuditi svoj življenjski slog ali imate nepričakovane stroške, je posojilo NOVA GLOBAL FINANCE stroškovno učinkovit način za njegovo uresničitev.

    Nova Global Finance so prilagodljive: lahko si izposodite od tisoč (1.000) do 20 milijonov EUR in z ustreznim rokom odplačevanja od 1 leta do 30 let. Ponujamo obsežen nabor osebnih posojil, poslovnih posojil, stanovanjskih posojil in posojil za konsolidacijo dolga, ki jih lahko prilagodite vašim spreminjajočim se potrebam in okoliščinam po 3-odstotni obrestni meri.

    Kaj dobite:
     Takojšen dostop do vaših sredstev po odobritvi
     konkurenčne obrestne mere
     Prilagodljivi pogoji odplačevanja
     sposobnost hitrejšega odplačevanja posojila (dodatna plačila zmanjšajo znesek kapitala posojila)
     Preprosta odobritev, če potrebujete dodatna sredstva
     Za posojilo lahko zaprosite na svojem priročnem mestu in ob času

    Kako se prijaviš:
    Prošnja za posojilo je hitra in enostavna! Podjetja ali posamezniki, ki se zanimajo za posojilo pri Nova Global Finances in potrebujejo več informacij o tem, KAKO SE PRIJAVITI, naj pošljejo e-poštno sporočilo na (novaglobalfinances@gmail.com) ALI se obrnejo na Camillo Karlsen na WhatsApp: +31642117819 za več informacij in ustne sestanke. Uporabite T & C.

    Camilla Karlsen
    Višji vodja posojil

    OdgovoriIzbriši
  5. Krediti in naložbe
    Pozdravljeni, sem g. Marjan Tetičkovič, strinjam se, da vam bom pomagal pri vseh vaših potrebah po financiranju, posojilih, kreditih in naložbah z zneskom od 5.000 € do 10.000.000 € po stopnji 3 % na mesec v obdobju od 1 do 30 let. . kontaktiraj me, če te zanima. Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši