sobota, 12. november 2016

Srečnopisano 44/2016

Da, veliko se ukvarjam s svojo "komutacijo" v in iz službe. Konec koncev mi vzame najmanj 1,5h dnevno, kar ni nezanemarljivo. Predvsem mi v neslužbenem delu dneva tako ostane bolj malo časa za vse, kar sem bila prej vajena početi. Pa še zima je čisto zares prišla in ob že dva tedna trajajočem prehladu si pač ne upam hoditi še teč na mrzel zrak. Me je pa pred kratkim razveselilo, da pa vendarle ni vse tako sivo. Ker vsak dan kljub vsemu naredim reci piši najmanj 6km hitre hoje (kar je več od zloglasnih 10.000 korakov). Je pa res, da je moja nova pot manj slikovita kot pot čez center, a v tem jesenskem času je vseeno bukolično. Zlasti ko sem hitrejša od kolone pločevine na vzporedni Tivolski, haha. Kako srečo imam, gibljem se in še manj sem živčna, ker ne tičim v nekih zastojih! :-D


Ni komentarjev:

Objavite komentar