četrtek, 30. marec 2017

So it goes

Vsi imamo taka obdobja. Menda so na prehodu letnih časov in temperatur toliko bolj pogosta. Ne vem, kmalu bo "šele" (?!) 9 let odkar sem mama, pa ne vem, če imam že vše preštudirano. Skratka, zboleli smo. Pa ne v tem novodobnem množilniškem smislu - nikoli ga nisem marala, čeprav sem ga gotovo tudi jaz kdaj izustila, ker sem kdaj čisto preveč gobasta, kar se tiče okolice in jezika. Ampak o tem kdaj drugič.

Skratka, zbolel je mali, zbolela sem jaz (po skoraj petih letih bolniška zame, kar ok, a ne?), zdaj je zbolela še ta srednja in glej ga zlomka, moj prvi teden bolniškega staleža je tu. Sem kdaj jamrala čez to in ono v novi službi? Vzamem vse nazaj. Resno. In se posipam s pepelom. Čeprav imam malo grenkega priokusa (ali pa je to samo grlo, ki še vedno grdo praksa) in skorajda slabe vesti. Ja, mlade mamice/mamice mladih otrok smo res pogosteje na bolniških. Pa ne, da ni kdaj doma tudi očka, je, tako kot tudi pelje otroke na sistematski pregled in gre na roditeljski sestanek in govorilne ure. Gre in sem neizmerno srečna, da se mi ni treba tu pretirano pogajati ali kar koli, ker je to pač samoumevno. V glavnem, srečna, čeprav bolana. Bolana, vendar srečna. Vse je ok.

In imam malo več časa, čeprav ga porabim za sedenje v čakalnici zdravstvenega doma (ta teden, kumulativa 5h28 + par minut na telefonu), kuhanje čaja (ki ga nihče več noče piti), ožemanje limon (ki so še vedno in), inhalacije (ki nam gredo vsem že na živce, ampak preverjeno pomagajo). In vmes malo knjige, dokler glava ne boli preveč. In malo počivanja, dokler ni že preveč šundra in je treba spet servisirati levo in desno. In malo bloga, ker ja, sem še živa ;-)

Na koncu pa še: Hvala. You know who, you know why. Ni lahko, ampak sem se naučila tudi sprejemati. Enkrat na tej strani, drugič na drugi. Upam, da bom kmalu tudi na drugi. ❤️


3 komentarji:

  1. To zdaj prebiram in iskreno upam, da si medtem že ozdravela. Se zgodi. Fijno, da si se lahko na partnerja oprla.
    Zlata vredno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Sem hotela kup stvari še napisat, pa eno novo objavo... Pa ne gre. Otroci že kar ok, jaz sploh ne, od včeraj na antibiotiku: sinusitis in vnetje ušes. Juhu! Guram naprej. Grem pojest ab.

      Izbriši
  2. Pozdravljeni, ali potrebujete finančno pomoč? Sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali za dokončanje projekta potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo? če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da se obrnete na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447903159998 in v trenutku prejmite odgovor.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in zavzemamo se, da vam bomo pomagali izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev za posameznike in podjetja na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    Tu je nekaj razlogov, zakaj bi se morali obrniti na nas za posojilo;
    * Udobje - za posojilo lahko zaprosite kadar koli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - posojilo prejmite v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3%.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - dobite priložnost, da izberete datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno v trajanju od 1 do 30 let.
    * Preprosta spletna aplikacija.
    * Prilagojene smernice in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne izgubite priložnosti zaradi pomanjkanja sredstev. Zdaj se obrnite na moje podjetje, lahko vam pomagamo s posojilom, ker smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam prosimo pošljite zahtevo za posojilo prek:
    E-naslov: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Posredniki / svetovalci / posredniki lahko vabijo stranke in so 100% zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši