četrtek, 20. december 2012

Ko kuha On

Čeprav sem bila ob vseh naših boleznih tri tedne bolj ali manj doma, pa nisem v tem času čutila kakšnega posebnega navdiha za kuhanje ali pečenje. Morda je čisto res, da več pečem in kuham, ko sem res pod stresom, kot neka terapija torej. Zato v času bolniške pač ni bil pravi čas, če sta bili hčerki pokonci, smo se crkljale, barvale, brale, gledale risanke, če sta počivali, sem počivala (brala) tudi jaz. Kakšne posebne volje in energije za vihtenje kuhalnice in premetavanje pekačev žal ni bilo. Pri meni. Drugače pri možu, ki občasno - in očitno je zdaj tak čas - kar kipi od hudih kulinaričnih idej. Yes, I am one lucky wife! :)


Dagnje s koromačem in zeleno s školjkami :)

Slaba fotka, ja, ampak to so take super jabolčne kroglice v karamelni omaki, da se mi še zdaj cedijo sline

PS: Ker je postalo jasno, da se bo moral v kratkem naučiti francoščine, je predlagal, da mu za začetek podarim Escoffierja. Itak! :)

3 komentarji:

  1. Bi rekla, da tvoj mož naravnost raztura. VAU. Chapeau.

    (kot veš, sem na področju raturajočih moških mini avtoriteta :-)))))

    OdgovoriIzbriši