sobota, 29. december 2012

Sonce, čista okna in knjiga

Včeraj je bil en tak poseben dan. Z možem sva spontano (!!) začela nekaj pospravljati, čistiti, na hitro razdelila naloge, in ker imam bojda švoh zgornji del trupa in ga moram malo okrepiti, me je doletelo pomivanje oken. Ne bom se delala fino, naša okna se pomijejo ene trikrat na leto (zelo optimistično). Večino časa so itak zastrta z žaluzijami (ki jih je, omb, tudi treba takrat očistiti; ps: ima kdo kakšno easy-way-out-rešitev?), tako da človek skorajda ne opazi, kdaj je pogled bolj siv, itak je pa zdaj zunaj siva zima in ... Ne, ne, pomit jih je bilo vsekakor treba. Ampak včeraj se mi je potem skoraj Marija prikazala, bi rekla moja mama, saj sem jih kar vse naenkrat obdelala, kar je kar hud zalogaj in tega, iskreno povedano, še nikoli nisem naredila. Kdo si je zamislil dvodelna okna (z žaluzijami!), dimenzij 220cm x 140 cm tudi ne vem ... In ker imamo lepo veliko stanovanje, je takšnih oken št. 3, potem pa še dvoje balkonskih vrat (z žaluzijami!), od oka 90cmx200cm. Tako da sem kar pošteno namigala bicepse in tricepse in kar je podobnih seps, za kar pa sem bila pošteno poplačana, saj je nekje sredi te tlake dvignilo nizko oblačnost in je začelo na polno sijati sonce!
Ker sem bila potem kar naenkrat polna energije (in je skozi sveže pomita okna posijalo toliko sonca, da se je tako dobro videlo vso zasušeno svinjarijo po tleh), sem se lotila še našega poceni, katastrofalnega in od mačjih krempljev že čisto ubogega parketa, ki sem ga najprej na hitro umila in potem še navoskala. Vau.
Za danes (ker je potem sonce že zašlo za hrib) sem pustila vrata - v upanju, da če jih vse obrišem, pride kak fajn obisk ... ampak mogoče je treba užitke malo bolj razpotegnit, ni dobro preveč dobrega naenkrat.
Vsekakor sem se že včeraj počutila prav očiščeno in ozdravljeno vse črnih misli. Da bo mera polna, sem zvečer v zanosu pripravile še vaje za študente in obdelala eno luštno francosko knjižico (darilo!), nekakšen dnevnik mlade tolmačke. To, temu jaz pravim uspešni prazniki! (Enostaven in družbeno gospodinjsko koristen recept za miselni klik in malo dozo sreče.)

3 komentarji:

  1. delo, upsss, čiščenje, osvobaja. moje stanovanje je bilo v času izpitov bleščeče;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, vcasih se temu pridruzi se strizenje nohtov, pod mus umivanje las in odstranjevanje vseh morebitnih dlak (tudi ce je bilo zimsko izpitno obdobje in za nic na svetu nisem nosila kril!), tako da sem potem, ko je vse "ustimano", v resnici ze prevec utrujena/navelicana za dejansko obveznost. ... :-P

    OdgovoriIzbriši
  3. posojilno financiranje

    Potrebujete kredit?
    Na voljo smo vam, da vam ponudimo vsa posojila, kredite, financiranja, naložbe po ugodni obrestni meri 3% na mesec. Ponudba velja od 5.000 € do 10.000.000 € s trajanjem od 1 do 30 let. po potrebi nas kontaktirajte. Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +386 71 391 409

    OdgovoriIzbriši