sreda, 19. december 2012

Silver lining

Imam ga. Prvi siv las. In to tak dolg, prav na sredini glave. Buhuhu. Ne, ni tragedije in tudi nisem še tekla do drogerije po odlično prekrivno barvo v peni z vgrajenim balzamom in 3D odsevi. Verjetno tudi ne bom. Čeprav so mi lasne barve zanimive in prav gotovo polepšajo naglavno okrasje, ampak jaz se tega ne grem. Prvič, ker mi je predrago, drugič, ker se mi zdi škoda dodatno kemijo kamor koli vtirat ... Tretjič, ker so sivi lasje - ja,  tudi na ženskah - tako zelo šik! :)
Ja, staram se. In k frizerju moram.

5 komentarjev:

  1. Meni so kul ženskice, ki svojih sivih las ne prekrivajo in/ali skrivajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni. Ne vem, čemu bi se morali izogibati oz. prekrivati znamenja časa in naše zrelosti ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. mnjjjh, sivi lasje niso nujno znak zrelosti;)
    in moraš jih "znat" nosit.morda so znak samozavesti.

    OdgovoriIzbriši