četrtek, 3. januar 2013

V 2013 pa ...

bodite to, kar ste, in počnite to, kar radi počnete. 


***

Moja prva (edina?) novoletna zaobljuba je - izkoreniniti ali vsaj zminimizirati trenutke slabe vesti. Mogoče se sliši smešno, ampak po neki čudni logiki imam tri četrt svojega časa slabo vest. Slabo vest, ker ne delam tega, ker delam bolj to, ker bi "morala" poklicati tisto prijateljico, ki ji že štiri mesece obljubljam obisk,  ker si vzamem svoj čas in grem na telovadbo, čeprav vem, da bom po njej utrujena in gotovo ne bom šla delat za službo, kar bi morala, ker si ne vzamem časa zase in ne grem na telovadbo (sprehod), ampak se lotim dela za službo, ki pa ga potem delam trikrat dlje, ker ne pišem bloga, ker pišem blog namesto seminarske, ... ker ... ker ... je vedno nekaj, čeprav bi "moralo" biti nekaj tretjega. Dovolj imam tega. Vesolje/Bog ve, da se trudim po najboljših močeh, ampak slabo se pa ne bom počutila. Moje odločitve so moja stvar, enkrat vlečejo na eno, drugič na drugo stran, slaba vest pa nima tu kaj iskati, če ne gre za (namerno) povzročanje slabega drugim/sebi. Seveda vem, da bi kdaj lahko čas "bolje" zapravila, ampak kje pa piše, da je treba biti vedno in ves čas storilnostno naravnan in da sem v končni fazi samo stroj za izpolnjevanje nalog s seznama stvari. Ne bom se počutila slabo, če bom to, kar sem, če bom počela, to kar želim, takrat, ko to želim. In ne bom se ozirala nazaj, ker kdor se ozira nazaj dvakrat zamudi prihodnost (iz pogovora z Andreo Massijem v Sobotni prilogi).

Odločno 2013 vsem!

6 komentarjev:

  1. Še nekaj iz ene stare Sobotne v podporo tvoji novoletni zaobljubi:

    http://www.delo.si/zgodbe/sobotnapriloga/magnifico-zase-bi-lahko-rekel-da-sem-komunist-ja.html

    Stopnja civilizacije se po mojem mnenju meri prav s stopnjo ležernosti, ki jo določen sistem omogoča. Nujno je biti včasih len, da ne počneš nič... in dobro je, da se spodbuja tudi ta stanja. Ne da ves čas nekaj moramo in imamo nenehno občutek krivde, da nečesa nismo... Ti se moraš ustaviti, ti moraš vdihniti, razmisliti. To človek nujno potrebuje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, to sem brala na morju, se mi zdi! :-) Imas prav, kar zadeva lezernost, pocitek. Drugace pa sem mislila bolj na to, da moram nehat imeti slab obcutek oz. vest za vsako figo, ker pac vsega ne morem poceti, imeti in so prioritete enkrat take in drugic drugacne... Hm, mogoce je to izvirni greh :-/

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš prav, za slabo vest je škoda energije in življenje prekratko. Tante belle cose nel 2013!

    OdgovoriIzbriši
  4. :) Grazie mille! Anche a te!

    OdgovoriIzbriši
  5. Cheers to that! :) Se strinjam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dober sklep (in lepo je vedeti, da nimaš edini nekih "problemov"). Ti želim, da ga uresničiš.

    OdgovoriIzbriši