nedelja, 29. december 2013

Praznična peka

Srčno upam, da imate vsi prekrasne, mirne in pravljične praznike, če ne, je skrajni čas, da preklopite v ta način! Če bi radi, da vas v pravo vzdušje spravi kakšna posebna (a enostavna) sladička, priporočam, da zavijete k Smitten kitchen in nekajkrat preberete recept, potem pa kar pogumno. Tako kot z drugimi rečmi v življenju, ne preveč premišljevat, ni tako težko, kot se vam zdi. Morda je priprava tele doboške bombice malce bolj dolgotrajna, ampak je vredno, rezultat je super in da se tudi v manj kot treh urah (jaz sem se lotila šele ob pol devetih zvečer-itak, takrat se dela, če imaš male otroke!-, ob enajstih pa je tortica že stala v hladilniku). Če boste uporabili res kakovostno (temno) čokolado, je uspeh zagotovljen, sej važen je okus, popoln izgled je itak stvar interpretacije!
;-)

Ps: dovolj zgovoren je podatek, da je pošla v manj kot 24h urah!





4 komentarji:

  1. Mmmmm, izgleda tole mamljivo. Pri nas dvomim, da bi zdržala 24 ur. :-P
    Ampak, meni se ne da niti recepta dobro prebrat, kaj šele, da bi se lotila peke. Že po slikicah na tistem blogu deluje čisto preveč zapleteno... (ne, saj verjetno res ni, samo res sem lena!)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, prav enostavno ni, že količine (10 jajc!) so ubijalske, ampak ni pa tako zapleteno, da ne bi šlo ;) Ampak se mi zdi, da mora biti pravi trenutek za take reči, neka motivacija, drugače je itak brez veze se česa lotevat, ne? Vsaj pri meni je tako. So obdobja za muffine, ko samo skup mečem, vmes pa kdaj pa kdaj še kako obdobje za eksperimentiranje … pa vmes še kakšno takšno, ko se nočem niti pritaknit mešalnika, posod, ko se mi ne ljubi niti kuhat, kaj šele pečt!

    OdgovoriIzbriši
  3. 10 jajc... hm, zdej si mi pa dala misliti. V hladilniku imam namreč 16 jajc, pa še z 10imi mi "grozi" stara mama: "so sveža, domača". Ponavadi mi paše, da me žlahta zalaga z njimi, tokrat imajo pa vsi hkrati tako idejo; bo pa res treba kaj speči. Še navdih dobim, pa se lotim. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem si sprintala recept, pa ga parkrat prebrala... mogoče se pa zdaj res kmalu lotim tudi peke. ;-)

    OdgovoriIzbriši