petek, 3. januar 2014

Za nazaj in za naprej

Ne oziram se rada nazaj, ker se mi to ne zdi najbolj produktivno, ampak sem in tja je pač treba narediti eno "bilanco". Da ne bi ponavljali napak, se sliši dobro, ampak v praksi vsi vemo, kako je s tem. Za eno samo leto nazaj pa je tudi še preblizu, da bi res cenili in videli, kako dobro smo se imeli in kako odlično smo v resnici zgledali …
Kakor koli, leto 2013 je bilo polno veselja, dela, smeha, navdušenja, uspehov in podvigov, pa tudi skrbi, žalosti, solz in bolečin. Lepo in burno. Za leto 2014 pa si (kako klišejsko!) želim predvsem zdravja in želim ga tudi vam! Aja, pa da bi imeli in si znali vzeti čas. Zase, za ljubljene, za zdrave obroke, za sprehode na zraku, za dobre knjige in članke, za mir in tišino. Srečno!

3 komentarji:

  1. Kako odlično smo izgledali... Joj, pa sem se spomnila na svoje kile. Teh se bo treba znebiti, samo način še najdem... Tak, za ta lene, ki se težko uprejo čokoladi. :-)

    Zdravja tudi vam! In veliko kvalitetno preživetega (prostega) časa tudi jaz želim vam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, jaz si vedno nekaj očitam, ampak ko pa gledam fotke za nazaj, pa vedno ugotavljam, da niti nisem tako švoh zgledala (če pustim ob strani frise, ki so ponavadi čudni, ker me objektiv pač ne mara najbolj).
    Zadnje čase je čokolada dnevno na sporedu, pa se niti ne sekiram (pre)več. Itak bo kmalu pomlad ;) Takrat jo bom pa nadomestila s svežim sadjem in se bo zglihalo. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko bo pomlad pri meni, bodo prišle na vrsto pa čokoladne banance, pa rozine v čokoladi, pa... čokolade v glavnem ne bo primajkovalo. Žal pa s sprehodi ne bom mogla teh kalorij dol spravit. :-(

    Zdj se skušam čokoladi upirat, pa mi npr. 3 dni uspeva, 4. dan pojem pa dvojno porcijo. Glavno, da je kumulativno manj, a? :-)

    OdgovoriIzbriši