torek, 25. februar 2014

Zase

Po tretjem porodu in vseh med nosečnostjo pridobljenih kilogramih seveda nisem pričakovala, da bom lahko hitro oblekla svoje stare obleke. A praktična  škrta trmasta kot sem, sem si prepovedala nakup novih oblačil, da mi seveda v njih ne bi bilo preveč udobno in da se ponosečniški kilogrami, še bolj pa tisti dodatni centimetri na čudnih mestih ne bi preveč udomačili. Razen par širših bombažnih majic za lažje dojenje si torej nisem dovolila nobenega nakupa in se prepričevala, da lahko zvozim s tem, kar imam.

Ja, to je že res, zvozim že. Ampak priznajmo, želimo ženske samo "zvoziti" ali se želimo v tem, kar nosimo počutiti dobro in lepo (da ne rečem lepe)? No, lepa se bom verjetno sebi zdela ob sv. Nikoli, zadovoljna bom, ko bom začela malo bolj redno migati, živo lepo pa se počutim, ko sem obdana z barvami. Če so vmes še črte ali pike pa še toliko bolje! :) Tako je padel prvi nakup, spletni seveda, ker se mi v trgovine ne ljubi, še manj pa imam za to časa ali možnosti, in ja, prav zadovoljna sem. ;)


6 komentarjev:

  1. Kar se tega tiče, sem grozljivo pragmatična: v omarah skrivam oblačila pod in nad svojo običajno velikostjo (predvsem kavbojke, bluze in jakne), da "imam kaj za obleči" tudi, če mi pozimi preveč paše hrana in kadar zaradi stresa ali dovolj gibanja teža gre navzdol :-) Da sem že čez 40, očitno ne igra nobene vloge, saj so faktorji, ki vplivajo na mojo težo, še kar isti.

    Tako da: zelo pametna odločitev :-)

    Pa zelo lepe pikice so!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pragmatičnost - to besedo sem iskala! :) No, še dobro, da nisem edina. Nimam velike omare, ampak imam podoben princip, kolikor pač gre. Teža mi pa zadnje 8 let tudi konstantno niha, ne samo zaradi otrok … Sicer pa si optimistično na bolj vidna mesta nastavljam ene "mini" kose (zame), kao za motivacijo, da bi malo manj jedla&več migala - upam, da bo delovalo! So pa itak eni kosi taki, večni in univerzalni - jope s kapucami (barvite, seveda) so pri meni že en takih kosov, ki ne sme manjkati.

      Izbriši
  2. Lajkam pike!
    Sicer pa lahko pogledaš na nakup novih oblačil kot na spodbudo in nagrado - rodila si, imaš dela čez glavo, nova cunjice (ali več le-teh) pa so za motivacijo, kako dobro zgledaš že zdaj. Ko ti bodo za številko prevelike, jih bo pa še večje veselje pogledati v omari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mah, ne vem koliko zgledam dobro, je pa dejstvo, da so mladeniču zelo všeč in se prav zamoti, ko si jih pozorno ogleduje in šlata (slini) … Sicer pa ja, motivacija mora biti! ;)

      Izbriši
  3. Uf, tudi jaz še kar v nosečniških hlačah opletam naokoli in se upiram nakupom večjih številk.
    Saj dokler sem lahko v trenirki že gre, ko se moram lepo obleči je pa kriza.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, pa saj ti si lih kar rodila! :) Jaz sem svoje najljubše nosečniške šele pred kakim mesecem pospravila, čeprav bi jih najraje še kar malo nosila… Ja, trenirkaste hlače so drugače zakon (tudi ene, ki jih imam še iz srednje šole), ma pri meni je malo problem tudi zgornji del, ker me je zdaj zaradi dojenja in vsega skupaj bistveno več kot prej … no, pa saj bo že kmalu vse splahnelo (no, za trebuh upam, da bo, drugo bi lahko tudi ostalo, ma se bojim, da bo to še prej šlo … ;))

      Izbriši