sreda, 4. februar 2015

Zaposleno prehranjevanje

Kot sem že večkrat zapisala, sem velik privrženec hitrih in preprostih obrokov, ki tudi za zaposlene ne predstavljajo prevelikega napora in so povsem izvedljivi tudi sredi delovnega dne. Ampak sem in tja, se splača tudi malo bolj potruditi, bonus pa je še ta, da ponavadi lahko sadove takšneg truda uživamo še več dni. Tako sem se pred časom prvič (!) lotila pravega golaža, z mesom v kosih (ki sem ga morala sama razkosati in sem se zelo na hitro spomnila, zakaj v resnici ne maram delati z mesom, ker se počutim prav krvoločno), tistega golaža, ki ga kot otrok nikoli nisem marla. In še po receptu Gordana Ramsaya, ki mi gre sicer naravnost na živce, ampak s tisto novejšo oddajo, kjer kuha na domu in ob pomoči družinskih članov, se mi bo morda še prikupil. 

Skratka, enkrat sem bolj po naključju videla to oddajo (ker odkar pazimo na hrano, tudi manj prehranskega kanala vrtimo, logično), in ideja o tem, da golaž delaš v pečici se mi je zdela silno fajn. V resnici seveda sem vseeno kako uro pripravljala meso in vse sestavine, ampak potem, ko sem lonec (tisti s pokrovom, ki sem ga končno nabavila) vtaknila v pečico, se je že začelo pravo veselje. Vonjave so bile tako fine, da mi po skoraj treh urah niti ne bi bilo treba jesti, sem se že vonja dodobra naužila, ampak tudi okus je bil dober in meso mehko, kot mora biti. Če boste delali po tem receptu, morda pazite pri izbiri piva, da ne bo preveč grenko, ampak mene tudi to ni motilo (verjetno samo zato, ker mi naslednji dan ni bilo treba kuhati, niti razmšljati o tem …I'm lazy that way).


6 komentarjev:

  1. Vidim, da si deliva mnenje o Gordonu. Meni je bil vedno skrajno antipatičen s svojim agresivnim prostopom. V tej novi oddaji je pa kot udomačen mucek - in ga celo prenašam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako se tudi meni zdi, vedno mi je deloval zelo arogantno. V tej novi oddaji je vsak okolje bolj domače (recimo, čeprav uau!) in malo bolj sproščeno …

      Izbriši
  2. To! Vredno si je vzeti čas. Kuhanje je moj zen-trenutek. Mimogrede: tole bi pa še za zajtrk zmahala, čeprav skušam jesti čim manj mesa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, meni je kuhanje tudi zelo všeč, ampak takrat, ko je dovolj časa, sestavin, energije, za vsakodnevno prehranjevanje pa včasih potrebujem bolj lahke rešitve ali kuhanje za več dni skupaj oz. na zalogo (kar se mi je v preteklosti zdelo nezaslišano … hm zarečen kruh).
      Drugače je bil pa tale golažek naslednji dan, ko je ponoči počival na balkonu in se je fino zgostil, res videti kot ena super pašteta ;)

      Izbriši
  3. Jaz se tudi trudim opuščati meso, ampak ravno zaradi takih golažov in govejih juhic tega v popolnosti nikoli ne bom popolnoma opustila.
    Jaz sem ga zadnjič naredila kar v ekonom loncu. Narejen je bil tipitopi, meso se je kar topilo v ustih, okus je bil pa božanski.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz nisem od nikoli pretirano mesojeda, sem in tja mi pa prav zapaše in tale golaž je bil eden od tistih ;) S tem ekonom loncom je pri nas cel hec, no, zdaj sem ga dobila nazaj in mogoče res naslednjič (naslednjo zimo ;)) probam v njem naredit. Je pa super tudi tole v pečici, ker se take nore vonjave širijo, da človek prav dobre volje postane :D

      Izbriši