petek, 18. marec 2016

Zadnje čase

A veš tisto, ko ob 20.53 izmozgan omagaš na kavču in v trenutku zaspiš? Jaz vem. Praktično vsak dan ta teden že nekaj tednov. No, potem se okrog 22.47 panično zbudim, si naredim goro tolažilne hrane (beri ogljikovi hidrati), nafilam flaško z vodo in z neko neverjetno osredotočenostjo sedem za računalnik in se borim naprej. Vsaj še malo. Še en odstavek. Morda mi uspe vsaj polovica datoteke. Morda cela?

Svoboda samostojnopodjetnikovanja je res v tem, da si sam zorganiziraš delovni čas in imaš lahko čez dan kar nekaj časa zase in za svoje drage. Ampak enkrat je treba delo opraviti. Zaenkrat mi intenzivno delo dopoldne, potem odklop in še nekaj ur intenzivnosti zvečer dokaj dobro uspeva. Ampak emšo pravi, da so to čudni heci in me zjutraj opominja, da ne, res nisem več v rosnih dvajsetih, ko je bilo vse mogoče. Ali so cvetoča trideseta nova dvajseta? 

Zabavno dejstvo: nikoli nisem bila bolj produktivna (o utrujenosti se pa itak ne sme več govoriti, ker dddd!).

Don't judge

3 komentarji:

  1. Moram priznati, da se trdno držim pravila "med 8.30 in 18.30 sem podjetnica, s pavzo za kosilo, če je sila, tudi kdaj do 22h, izven tega časa pa niti ne. In čez vikend samo, če sem za zastoje sama kriva, naročil pa čez vikend ne sprejemam".

    Bi rekla, da sem kar smešno rigidna, za freelancerko in glede na to, da bi stvari lahko organizirala tudi drugače :-) Res tudi opravljam gospodinjska dela, kadar dela v pisarni ni preveč in si jih lahko privoščim ... Vse skupaj je seveda posledica tega, da svoj delovni čas prilagajam moževemu, da imava vsaj nekaj časa zase, zato kakšnih posebnih časovnih eksperimentov po navadi ne zganjam, ti pa imaš seveda kar 4 žive faktorje, ki vplivajo na tvoj delovni čas, kar je ogromna razlika :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj to je lepota, ne, prilagajaš sebi in svojim okoliščinam! ;-) Pri meni je efektivni delovni čas od 8.30 do 15h (z vmesno nujno pavzo za malico/kosilo, kar pomeni nekje 5 ur) in potem še od zvečer vsaj dve uri - v idealnem primeru, če ni nujno, seveda ne ;-) Zjutraj pogosto puščam nekaj ur v kosu za kreativnejše delo, tiste dneve, ko lahko, ker zvečer težko pišem, medtem ko mi prevajanje gre (čudno, vem, a dejstvo, s katerim se nimam časa pretirano ukvarjati in ga razčlenjevati, tako da sem ga enostavno sprejela in se zdaj temu prilagajam). Čez vikend pa tudi jaz načeloma ne sprejemam dela - tudi freelancerji imamo pravico do vikenda!! Mi je pa veliko lažje, odkar vodim stroge evidence, ne le dela in obsega naročil, ampak vsega dneva, kaj in koliko časa čemu namenjam. Počasi bom morda res postala podjetnica! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem zelo učinkovita zvečer, zjutraj pa rabim celo večnost, da se prebudim in spravim k delu. To pomeni, da moram, če želim biti popolnoma budna in na višku produktivnosti ob 8.00, zbuditi ob 6.00...Kar je pa veliko prezgodaj, če delaš tja do 1.00 ali še dlje. Vsaj na dolgi rok. In ja, razlika v primerjavi z zgodnjimi dvajsetimi se tudi pri meni pozna. Vmesne (tudi daljše) pavze so nujno potrebne. Nutella/čokolada pa itak :)

    OdgovoriIzbriši