sreda, 13. julij 2011

Moja šibka točka: poletni slani prigrizki

Priznam. Tu me vedno odnese, če je zraven še hladno pivo/radler, sem kuhana in pečena. Sicer je zdaj čisto prevroče za prižiganje pečice, tudi zvečer, ampak enkrat nedolgo nazaj se je ohladilo in hitro sem izkoristila priložnost za tele slane prijateljčke. Izvirni recept je seveda super in preverjeno deluje na žurkah/dekliščinah, ampak jaz sem nagnjena k improviziranju in neustavljivi želji, da porabim stvari, ki so pač v hladilniku (ker res ne maram, da hrana zgnije, zadobi čudne vonjave ali ji preteče rok trajanaja...). Tako sem tu zraven namesto gorgonzole dodala nekaj čisto običajnega edamca ali kaj in nekaj narezanih rezin kuhanega pršuta. Mož je imel raje mojo različico ;)

3 komentarji:


  1. Pozdravljeni
    Moje ime je Curman Ksenija, stara 70 let in sem trenutno bolna in glede na starost in trenutno zdravstveno stanje želim podariti svoje premoženje. Imam veliko vsoto 600.000 evrov, ki bi vam jo rad dal na razpolago z donacijo, da bi lahko opravljali dela dobre volje.
    Elektronski naslov: curmank39@gmail.com

    Prosim odgovori mi

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni, ponudba posojila med resnimi in poštenimi posamezniki v 72 urah.
    Za vse vaše finančne težave sem vam še naprej pripravljen pomagati. moj kredit je odprt za posameznike in podjetja, ki so sposobni spoštovati pravico do financiranja in pogodbo, ki jo bomo morali podpisati. kontaktirajte me po e-pošti: pecniksuzana0@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Pomoč in financiranje posameznikov
    Pozdravljeni, nudimo posojila posameznikom, ki jih potrebujejo. dajemo posojila od 5.000 € do 10.000.000 € po 3% letni stopnji, tako da, če ste zainteresirani, nam pošljite e-pošto.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši