četrtek, 16. november 2017

NE

Spomnim se hude frustracije, ki sem jo doživljala, ko so mladiči en za drugim prihajali v tisto fazo konstantnih in stalnih NE-jev. Ampak zadnje dni, morda celo tedne gledam nanje z malo drugačne perspektive. Ker sem tudi sama postala privrženka NE-ja. Ker vidim, da se lahko samo na ta način zaščitim pred stvarmi, do katerih mi ni ali nisem prepričana ali me tako vznemirijo, da se mi vse (vsaj začasno) postavi na glavo in sem potem vsa utrujena od samega napora usklajevanja, razmišljanja, udejanjanja. Zato - moto novembra in siceršnjega bitja in žitja: NE (sem to že rekla pri načrtih za 2017? uh ...).




"In the stress of a singularly tense incident, differentiating between an inconsequential annoyance and a legitimate challenge can seem a monumental task. Ask yourself whether the emotions you are feeling will be as vivid in a year, a day, or even an hour. As focused as you are on this moment in time, your reward for letting go of your emotional investment may be the very happiness and harmony of being whose loss you are lamenting. Needless aggravation is seldom worth the cost it exacts. You cannot distance yourself from life's inconsistencies, irritations, and upheavals, but you can relinquish your desire for perfect order and gain peace of mind in the process." (Daily OM)

9 komentarjev:

  1. Od tega trenutka se je treba držati tega principa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec in tudi posojilni svetovalec.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko dobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni, Ali potrebujete nujno posojilo?
    Sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali potrebujete posojilo za ustanovitev podjetja, dokončanje projekta, nakup hiše ali avtomobila ali pa potrebujete posojilo iz drugih osebnih razlogov? če je vaš odgovor da, se obrnite na mojo firmo. Omogočamo vse vrste posojil, tako zavarovana kot nezavarovana posojila. Če to berete in veste, da potrebujete finančno podporo, nam lahko preprosto pišete po e-pošti: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali nam pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmemo odgovor v trenutku.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje, saj je vaša končna naloga finančna stabilnost.

    Lastnosti in ugodnosti;
    * Udobnost - za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Fleksibilni znesek - Odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro direktno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Fleksibilna obrestna mera 3%.
    * Visoke odobritve
    * Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojena navodila in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Veliko ljudi se sooča z nepravočasnimi finančnimi izzivi in ​​zaradi nekaterih razlogov tako težko dobi posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih.

    Če resnično potrebujete rešitev svojih financ, samo pišite mojemu podjetju in pomagali vam bomo pri posojilu. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se soočajo s finančnimi težavami po vsem svetu. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše finančne potrebe, naša največja prednostna naloga je vaša finančna stabilnost in za vas boste poskrbeli skozi celoten postopek.

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
    WhatsApp: +447903159998

    OdgovoriIzbriši
  4. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljeni in dobrodošli v Spotcap Global Loan Services, moje ime je Claudia Klein, sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali močno potrebujete finančno okrepitev? Ali potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotlightglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične storitve posojanja po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojil (osebno posojilo, poslovno posojilo in še veliko več), ponujamo tako dolgoročna kot kratkoročna posojila, prav tako si lahko izposodite do 15 milijonov evrov in damo posojila po nizki obrestni meri 3% na leto. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih produktov.

    Vemo, da je bilo zakonito posojilo vedno velika težava. Za posameznike, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo, jih je veliko ljudi zaradi velikih obresti tako težko dobiti pri lastniških posojilih pri svojih lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizka kreditna ocena ali kateri koli drugi razlog

    Nič več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu - lahko dobite posojilo in zaključite transakcije, kadar koli in kjer koli ga potrebujete

    Nudimo 24 ur posojila svetovnega razreda. Za vprašanja / vprašanja? - Pošljite e-pošto na spotlightglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | ali prek spletnega mesta: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Družini, prijateljem in kolegom ni treba vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah !!

    OdgovoriIzbriši
  6. PRIKAZ POSOJIL MED POSEBNIM INTERNETOM (jeffmichaelloanfirm@hotmail.com)

    Zelo sem vesel, da vam lahko pričam in res se izkaže, da so pravi ljudje tisti, ki znajo pomagati vrstnikom, ko to potrebujejo. Tu je božji mož, ki mi je dal veselje v srcu. Nisem verjel v denarno posojilo, saj so vse banke zavrnile mojo prakso; To je dejansko popravila moja banka. Iskal sem tudi zasebne, vendar je mešanica, ne vem, kaj je. Prijatelj me je sčasoma obvestil o strašnem moškem z imenom JEFF MiLLAS, francoskem državljanu, ki odobrava posojila vsem, ki živijo v PERU ali drugih državah, katerih elektronsko sporočilo mi je dal. Poskušal sem te udariti, ko ti je gospod po mojem odhodu poslal e-pošto. Pred njim sem lahko v obdobju 4 let dobil 20.000 EUR posojila z zelo nizko 2-odstotno obrestno mero in čas je, da se mu zahvalim za tega močnega gospoda, ki ga je naredil, in to je za vraga, da je svoje dejavnosti razširil in pomnožil njihovo dolgoročno premoženje in nam pod zelo preprostimi pogoji odobrijo posojilo med 20.000 in 500.000 do 500.000 evrov, dostopno vsem, ki lahko odplačujejo v obdobju od 3 mesecev do 20 let:

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni vsi, izgubil sem denar za toliko podjetij, ki so trdila, da so pravi posojilodajalci, a ves moj trud je bil zaman, izgubil sem več kot 35.000 evrov zaradi lažnih posojilodajalcev, za katere trdijo, da so to, kar niso. Dokler me prijatelj ni predstavil pravega posojilodajalca, s katerim sem se obrnil, in sem od njega uspešno pridobil posojilo v samo 48 urah, bi priporočal vsem, ki iščejo posojilo brez strahu, da se obrnejo na e-pošto: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  8. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  9. zdravo

    Vlaganje v kriptovalute z gospo Trish Dave je spremenilo moje življenje. Besede ne morejo opisati čudovitega dela, ki ste ga opravili na mojem trgovalnem računu, vesel sem, da sem vam zaupal in vam dal priložnost, da pomagate povečati mojih 500 $ v 5000 $ v samo enem tednu, gospa Trish Dave, moja družina in jaz smo vam večno dolžni za finančno stabilnost, ki ste jo prinesli v naš dom, svetujem celotni javnosti, da vlaga s Trish Dave, kontaktirajte prek: E-pošta: trshdave@gmail.com WhatsApp: +79304082498
    Splet https://smartbitvest.com/

    OdgovoriIzbriši