ponedeljek, 29. oktober 2012

Krogi in spirale - my way

V zadnjem času me posebej navdušujejo okrogle in spiralne oblike. Na vsem, od obleke do hrane. To, da so moje čačke običajno prav neke vrste spiral in krogov, sem se pa itak že navadila. Šele pred kratkim pa sem pomislila, da je morda kakšna globlja razlaga za tem (ki mi bo jasnovidno razkrila, kdo dejansko sem in kaj počnem in kaj bo iz mene v tem življenju). Ampak seveda nisem imela še veliko časa, da bi se posvetila detektivskemu zalezovanju preverjenih grafoloških/psiholoških razlag, stric Google pa me je že v trenutku odvrnil od kakršnega koli poglobljenega iskanja in sem samo hitela zapirati vsa odprta okna. Ne, nočem brati, da risanje krogov in spiral pomeni, da sem prikrito jezna in agresivna zaradi nekoga ali neke situacije, ki je ne morem spremeniti ... Odločila sem se, da so moji krogi in spirale pozitivni znaki moje krasne osebnosti in splošne življenjske naravnanosti. Sklenjen krog kot znamenje popolnosti, naravnosti, topline (sonce, luna), spirala kot znamenje neskončnih možnosti, razgibanosti in pestrosti ... How 'bout that?! 


Moje najnovejše (3 leta stare) kopalke

Obleka/Tunika za dobro voljo

Čokoladne spirale - iz kvašenega testa in čokolade, jaz sem uporabila manj sladkorja v testu, pri čokoladi pa sploh nič in so bile krasne ... še več dobre volje! ;)

3 komentarji:

  1. Popolnost, definitivno!

    Ko sem objavila zapis o obesku, ki sem ga izdelala iz prstana in drobnarij, sem Kitty pojasnila, da sem kar malce presenečena, kako krasno deluje prstan kot krog. Nakar mi je razložila, da se krogi na splošno odlično obnesejo.
    Ko sem to prebrala, mi je v glavi preblisnilo, da gre za popolno dejstvo o najbolj popolni obliki. In to me je povsem odvrnilo od tega, da bi ji kakor koli poskušala odgovoriti. Popolnost (definicije) je vendarle bila že dosežena, kaj bi krancljali :-)
    Druga stvar, ne vem, kako zelo te zanima feng shui, ma v tem sistemu kot agresivni veljajo ostri robovi, bodice itd., kar je veliko bolj smiselno, tudi intuitivno.
    Tretjič, ni vsaka agresivnost slaba, tudi če nastane zaradi nespremenljivosti stvari ... :-)

    A ta krasna, čudovita oblekca je pa tvoja? :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja, še en dokaz več, da stric Google morda le ne ve vsega! ;) Intuitivno se mi tudi zdi (ali sem pa kdaj v preteklosti prebrala), da so krogi fajn, konec koncev tudi mandale veljajo za popolno obliko ...
    Kakor koli, krogom in spiralam se ne mislim odpovedati! :)
    Ja, vijolična oblekica na borni fotografiji je moja letošnja garderobna pridobitev iz Barcelone (za katero je cela štorija ... ;)) in je bolj kratka, tako da sem jo kot oblekico nosila samo na morju in doma, sicer pa kot tuniko, tudi zdaj jo bom, čez zimo, z dolgimi rokavi/puliji spodaj. Sem prav navdušena, ko najdem kak tak univerzalen kos oblačila, ki je povrh še lep! ;) Aja, pa v Bcn sem dobila tudi eno črno krilo, ki ima dva kroga na straneh (kot žepi, ampak niso), to sem pozabila pofotkat. In najlepše od vsega - bombaž, cena pa čisto znosna. Win:win! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zasebna in zavarovana posojila
    Lahko vam pomagam pridobiti zelo resna in zanesljiva posojila, financiranje ali naložbe. če te zanima, odgovori za podrobnosti.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši