ponedeljek, 23. junij 2014

Ostriči ali ne ostriči, to je zdaj vprašanje

Te roževinaste telesne tvorbe so cel hudič, vam povem. Pustimo tiste, ki naj bi jih na bolj ali manj boleč način redno odstranjevali, posebej zato da se nam udje poleti gladko svetijo (ker?) in se za trenutek osredotočimo na naglavno roževinasto okrasje. Antropologi menda "menijo, da so dolgi lasje posledica sekundarne naravne selekcije in je njihova funkcija večja privlačnost posameznika. Dolgi, zdravi lasje naj bi tudi kazali na zdravje posameznika" (tu). Khm? Jaz sem nekaj mesecev načrtno pustila lasje pri miru, dobesedno, ker mi je ob kakršnem koli dotikanju ostal šop v roki in me je resno zaskrbelo, da bom postala plešasta, poleg tega pa ne maram videti las naokrog, ne na obleki, umivalniku, v kadi, nikjer. Zato že dobrega pol leta "furam" čop/figa stajl. So (not?) 2014! 

In zato, ker obisk pri frizerju predstavlja tiste vrste stres, ki se mu raje izognem kot ugriznem vanj. Ker se mi zdi drago (sploh ko pomislim, kako hitro se kdo usaja čez moje urne tarife) in ker bi po mojih izračunih potreboval vsaj 3 ali 4x mesečno tovrstno obdelavo, če bi hotel biti res urejen, pri kratkih laseh verjetno še pogosteje. Zato sem, takrat ko se le spravim k frizerju, ena od tistih tečnih strank, ki reče, da bi tako nezahtevno frizuro, ki ne rabi sto let feniranja, navijanja, oblikovanja in ki bo zdržala dlje od enega luninega cikla.

V domačem kraju sem preizkusila kup ponudnikov, zaenkrat pa me najbolj prepriča moj stari frizer, ki, se mi zdi, dobro začuti kake vrste lase imam, kakšno oblike glave/obraza in je do sedaj edini, ki je vedno zadel z obliko/dolžino in me po njegovem obisku ni prej ali slej začelo tesnobno stiskati v prsih zaradi obžalovanja. 

Ampak zdaj sem že tam čez. Lase skoraj v celoti lahko spnem, kar v poletnih dneh ni nezanemarljivo, prav tako predstavlja precejšnjo prednost pri športnem udejstvovanju. Po drugi strani, so ravno iz teh dveh razlogov kratki lasje nadvse prikladni. The shorter the better. In potem spet lahko kolebam in se odločam. Vem, da lasje hitro zrastejo, ampak ne meni. Nazadnje sem imela tako dolge pred 5 leti, pa se nisem nikoli v tem času prav zares na kratko ostrigla. Mogoče pa bi vseeno morala. Dragi, ki mi je v obdobju rasti in dvoma ves čas zatrjeval, da sem mu bolj všeč z daljšimi lasmi, mi je zadnjič navrgel, da se bom verjetno kmalu šla ostrič in da je tudi to ok. Res? Oh, decisions decisions …

Ko vidim tole ali pa tole, mi je jasno, da je to to in da si ženske zaslužimo vso svobodo tega sveta, predvsem lasno. Po drugi strani pa imam zdaj končno dovolj dolge lase, da si jih lahko spnem z najljubšim srednješolskim "suvenirjem", sponko, ki sem jo kupila na enem izletu na Poljskem in me vedno spravi v dobro voljo. In speti lasje so ful šik in primerni za vsako priložnost. A ne? A ne!



7 komentarjev:

  1. Ojoj ... kot bi sebe poslušala. ;) Jaz trenutno puščam dolge (in se psihično pripravljam, da jih bom morala začeti barvati, ker imam na glavi invazijo sivčkov). In vedno zavidljivo gledam kratkolaske. Kako jim pričeska paše in kako malo dela je z njo. ... In dolgolaske z urejeno pričesko. Sama pa medtem uporabljam obroč in kupe sponk za lase ... :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Heh, potem nas je več … :) Meni so všeč dolgi dolgi, močni in zdravi. Moji so bolj tenke sorte in se mi zdi, da nisem "tip" za spuščene lase, zato po tej logiki res ne vem, kaj si mislim s temi dolgimi lasmi. Ampak speti so pa fajn, ne motijo, če grem kam delat, me nimajo ravno za eno frkljo (čpr Robin zgleda ful dama tudi s kratkimi). Sem sicer bolj za naravno barvo, ampak prav pred kratkim me je par barv totalno osupnilo in se mi zdi, da enim res paše - jaz seveda ne bi vedela, kateri odtenek izbrat, ker bognedaj, da potem ne bi bila barvno usklajena z obleko (podoben problem kot pri vonjih, se ne sme tepst, ker drugače sem razštelana!) … ehhh, tkole grem lahko v nedogled, sej pravim! :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem se pred nekaj dnevi šla postrič, ker je ostajalo več las na krtači kot na glavi in zdaj spet (nestrpno) pričakujem, da mi bodo zrasli. Mama me drugače približno enkrat na mesec vpraša, kako naj se postriže. V nobenem primeru ne upošteva mojih nasvetov in je potem vselelj nezadovoljna z izbrano frizuro. Ženske!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Močni, zdravi, gosti lasje. Srednje dolgi. Celo otroštvo sem bila kratkolaska, tako da sem se v gimnaziji odločila, da pustim dolge. In da se začnem barvat. Na rdečo! Celo gimnazijo so lepo rasli, imela sem fajn frizuro na maturantskem plesu, takoj naslednji dan sem jih skrajšala do višine brade (ker tole z gostoto je res katastrofalno). In od takrat nekako puščam to dolžino - cm gor ali dol. Zaradi gostote jih težko spnem oz. vedno porabim še milijon malih špangic, da res kak pramen ne uide na obraz in me res nič ne moti. Pri športu imam ponavadi zato kapo (če se športam zunaj), notri pa uporabim elastike in špange.

    Moj nasvet. Pusti dolge. In ko ti bodo čez čas šli res na živce, se jih pa znebi. :-) Takrat bo sprememba toliko bolj zanimiva.
    Aja, pa tudi kratkolaske imajo kar nekaj dela z lasmi - če želijo imeti urejeno pričesko, morajo kar pogosto k frizerju... ;-)

    Mogoče pa....ah ne, ne bom več bluzila.

    Še ena nemogoča :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Techka tak je plan ;-) se pa že nezadržno in hitro bliža tista točka "preveč na živce" ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Eden od pomembnejših razlogov za kratke lase je tudi ta, da mi po novem paše (ene 4-krat letno) hoditi k frizerju. Po eni strani sem tako prisiljena za trenutek odložiti delo :-), po drugi strani pa vsaj vidim, kaj je novega na vasi, v katero sicer bolj redko zahajam, ker ni časa. No, pa frizerke so mi fajn - ravno prav veliko oz. malo govorijo, niso osladne ali klišejske in s hitro narejeno frizuro sem vedno zadovoljna.
    Drugače bi si tudi jaz prej želela paža pa v rep (sicer mi ne paše k obliki obraza, vendar bi to ignorirala, če bi šlo za najpreprostejšo možnost).
    Aja, pa še šport ... trikrat na teden in hribi v nedeljo. In vsakokrat pranje prepotene glave - kratki lasje so pri tem res maksimalna rešitev, zato sem paža postrigla, ko sem uvedla šport.

    OdgovoriIzbriši