torek, 2. oktober 2012

Jutri začnem

... novo študijsko leto, ne kako odbito dieto (čeprav??). Spet sem kar malo vznemirjena in navdušena, da bom spet imela možnost delati s študenti, če se vse izteče po načrtih, celo na obeh smereh, prevajalski in tolmaški. Malo me skrbi, ali bom letos le uspela najti pravo ravnotežje med pripravami in delom za pedagoške ure ter raziskovalnimi urami za svoje tako rekoč primarno delo. Za vsak primer se že zdaj (miselno) pripravljam tudi na vmesne prekinitve zaradi neizbežnih bolezni hčerk, zaradi katerih sem bila lani običajno čisto iztirjena ... no, vseeno upam, da jih ne bo veliko in da bomo gladko speljali najprej prvi semester in potem še drugega. Vmes bo seveda še cel kup drugih preizkušenj od poklicnih do akademskih, ampak vse to sodi zraven, ne? Vsekakor pa tudi upam, da bo prihajajoče leto tako bogato in poučno, kot je bilo preteklo.

Ja, ljubim sveže začetke in ustaljen ritem dogajanja ... pa vi? :)

3 komentarji:

  1. Predvsem take šolske sveže začetke, ja :-)

    Meni se je včeraj tudi začel novi semester, šla sem pogledat obveznosti in ugotovila, da moram do 10. januarja oddati eno pisno nalogo. Nakar jo preberem in ugotovim, da gre za mešanico matematike in knjigovodstva. Oboje seveda obvladam 100 na uro. NOT. Živi bili pa videli :-)))
    Poleg tega se nam je prejšnji teden začel nov tečaj francoščine, hura :-), izkazalo se je, da znam po francosko povedati, da sem bila prejšnji teden sama doma in sem veliko delala ... :-)))

    Želim ti veliko uspeha že na začetku in upam, da bomo brali čim več takih navdušenih zapisov na tvojem blogu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, alcessa!
    Tudi tebi srečno v novem semestru! Do 10. januarja je še dovolj časa, da postaneš strokovnjakinja tudi v matematiki in knjigovodstvu! ;) Believe it to see it - sem danes prebrala in je postalo moja nova mantra (sort of), ker me čaka tudi nekaj takih zalogajev, ki jim razumsko nisem kos oz. se mi zdijo povsem neverjetni, pa se moram nekako prepričat, da je vse to uresničljivo.

    Krasno za francoščino, upam, da imaš še tisto fino učiteljico! Meni je "za las" ušla arabščina - nekaj me je prešinilo, da bi bilo nekaj takega (čisto drugačnega) potrebno in zanimivo, ampak je tečaj pozno popoldne, pa sem si potem premislila zaradi varstva ... bo že še čas! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zasebna in zavarovana posojila
    Lahko vam pomagam pridobiti zelo resna in zanesljiva posojila, financiranje ali naložbe. če te zanima, odgovori za podrobnosti.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši