torek, 9. oktober 2012

Pri nas merimo visoko

Tista z visokim letanjem in nizkim padanjem, se mi je od vedno zdela prav bizarna in še vedno se z grenkobo spomnim, da mi je bila nekoč očitana od drage mi osebe. Ampak zdaj sem že prerasla zamero, verjamem, da je bila situacija nemogoča (utrgana mladostnica, ki bi to in ono in vse) in da v sili človek tudi kako tako nepremišljeno reče.

Zadnjič me je nanjo spomnila dr. Filomena. Komentar itak ni potreben.

V glavnem, pri nas še vedno merimo visoko, do lune, zvezd in sreče, kljub vsemu in prav zaradi vsega ... in morda se pa to le prenaša z geni.





3 komentarji:

  1. Bravo Eva! Jaz bi tudi, zase in za otroke ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je tudi zdaj prijelo, ko jo spremljam, ampak se še nisem opogumila, tečaj za odrasle so pa že imeli ... Drugače je pa v včerajšnjem Poletu en seznam dvoran, kjer je možno plezati, se ne spomnim, če je tudi kje v vaših koncih kaj ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zasebna in zavarovana posojila
    Lahko vam pomagam pridobiti zelo resna in zanesljiva posojila, financiranje ali naložbe. če te zanima, odgovori za podrobnosti.
    Elektronski naslov: tmarjan24@gmail.com
    WhatsApp: +386 71 391 409
    Viber: +38671391409

    OdgovoriIzbriši