torek, 22. januar 2013

Prihaja

Zunaj sneži, ampak pri nas je pomlad že malo potrkala na vrata!


Začele so se tudi intenzivne priprave in razmišljanje o tem, kaj bomo letos posejali, kako bomo zagotovili kolobarjenje in izkoristili lego za ta ali oni posevek, kakšen bo okvirni urnik (upam, da bolj stabilen kot lani). Nekaj semen nama je še ostalo, nekaj bova kupila na novo, seveda bova kupila tudi kaj sadik, lani sva bila s paradižnikom iz bližnje vrtnarije zelo zadovoljna, saj je obrodil tako bogato, da so vsi samo strmeli. Sicer se pa niti nisem pohvalila, ampak ker smo lanski poskus zaključili bolj tako na pol, ker nas je prehitel sneg, je nekaj povrtnin še ostalo, tako da smo še v začetku januarja nabrali malo špinače in blitve, por, bok choi, radič in solato - noro, kaj? Se že veselim nove pridelovalne sezone!

2 komentarja:

  1. Pohvalno! Jaz še nisem tako daleč. Sem se pa ravno včeraj spomnila, da sem pozabila pobrati česen, ki sem ga zasadila pred lansko zimo (torej nekje novembra 2011) ... Tako da bi zdaj lahko rekla, da sem česen že posadila ;) Blitva, radič in brstični ohrovt ždijo pod snegom.
    Bravo za paradaižnik - meni lani ni ratal, letos mu bom pa verjetn naredila strehico.
    Res je užitek vrtičkati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi smo imeli letos kar srečo, čeprav nam je tudi toča klestila in je tako precej pridelka pobralo ali vsaj zaznamovalo, tako da je mož tudi nekaj razmišljal o kakšni zaščiti, ampak še nismo končne besede rekli (ker če že bova kaj dala, hočem, da je videti lepo in ne kar nekaj ... tisto pa ponavadi tudi stane več). Upam, da mi letos uspe kaj naredit z brokolijem in grahom, ki nam lani ni uspel, no pa tudi stročji fižol bi rada imela, lani so mi ga uši pojedle ...
    Ja, to je res en tak poseben užitek, nikoli si nisem mislila, da bom taka navdušena vrtnarka! ;)

    OdgovoriIzbriši