ponedeljek, 21. januar 2013

Blue, grey or whatever

Torej, kaj pravite, imajo prav s tem otožnim ponedeljkom? Meni je čisto prav, da danes dežuje, da sem doma ostala z obema smrkavkama (dobesedno), da sem že v dopoldanskem času uspela urediti precej več od načrtovanega in se namesto s togosto uradništva srečala z razumevanjem in prijaznostjo, da bom kmalu postavila zadnjo piko na tisti svoj "strašni" seminar, da grem danes zvečer na telovadbo, da stvari postajajo vedno boljše in lepše ...


4 komentarji:

  1. Sama sem se vedno imela za ljubiteljico sonca in modrega neba. To mi je še vedno všeč, vendar pa najbolj uživam v teku po megli, pa naj bo to jutranja meglica ali pa kar konkretna megla. Odkar vreme več ne narekuje mojih tekaško-pohodniških aktivnosti (tj. odkar imam Glasnhova), so mi všeč vse oblike (razen pasje vročine).
    Dela se pa itak boljše, če sonce ne sije premočni na pisalno mizo ;)
    Veliko zdravja vam želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti malo zavidam, ker imam sama se vedno tezave z zimo in ja,ze odstevam dneve do pomladi... Ampak tec bom pa vseeno kmalu sla! ;-) uspesno delo in se veliko pretecenih/prehojenih km! (pa kak zapis na blogu? ;-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Saj bi ti za motivacijo priporočila kakšnega mrcinca ... ;) Tudi tebi veliko motivacije za tek! (Blog sem pa spet malo oživela)

      Izbriši
  3. Šele zdaj vidim :) Way to go, girl! Jaz sam svojo telovadbo že opravila in zdaj umiram na obroke :) Še zmeraj ne vem, kako je mogoče, da me še najbolj bolijo noge, ko pa jih sploh ne uporabljam...go figure!


    OdgovoriIzbriši