četrtek, 17. januar 2013

Sploh ni slabo

Ne, še vedno nisem najbolj navdušena nad zimo ali snegom, sploh ko je treba ven. Tudi zimske aktivnosti me nikoli niso posebej privlačile, razen intenzivnega preživljanja časa na kavču, pod odejo, s knjigo ali toplim kakavom v roki (no, tudi kuhano vino ima veljavno dovolilnico).
Aaaampak! Prav super se mi zdi, ko mi pot do vrtca vzame manj kot polovico običajnega časa in ko namesto jokcanja in stokcanja poslušam navdušeno smejanje in vsesplošno veselje! :) Tako je, naše najbolj priljubljeno prevozno sredstvo so trenutno sanke!




4 komentarji:

  1. tale vaš hribček pa se mi je še v ta večjem poletju zdel kot nalašč za sankanje! :) fino zimujte še naprej - na snegu ali pod dekco.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, hribček je lušten, ima celo dve zahtevnostni stopnji, večja si seveda upa tudi po bolj strmi s kucljem, edino navzgor ji potem ne gre ... :-) Samo sneg ni najboljše konsistence ali pa smo se preveč sankali, ker ga na enih mestih že skoraj zmanjkuje, bomo videli, kako bo danes, jutri ...

      Izbriši
  2. SU-PER! Jaz bi tudi šla v vrtec (ne na faks, niti v službo ne - samo v vrtec) s sankami - motornimi :) Ampak tudi tradicionalne sanke imajo svoj čar. Za mamo pa je verjetno vse skupaj super za ohranjanje kondicije, ne? :)

    P.S. Zdaj je blog res pisan! I like!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, za mamo je bolj stvar praktičnosti in hitrosti (ena huda finta) ;)

      Ja, hitro se naveličujem podob, tako da občasno menjujem, sem pa jezna, ker ne znam svoje fotke nastavit na ustrezno velikost, da bi jo lahko dala za ozadje, se mi nekaj prelamlja in podvaja in ne zgleda lepo ... ampak nimam časa študirat (še tega!).

      Izbriši