sreda, 9. januar 2013

In če bi


danes lahko postala katera koli žival, bi bila najraje gospodična kosmatična, ki ji ni prav nič nerodno hrskati in grizljati, stalno in ves čas in če bi kdo preveč poskušal siliti vame, bi urno stekla nekam visoko, globoko v zelenje, ha, pa te imam, pridem, samo če imaš kaj za pod zob, ampak potem hitro zbežim, da se ne bi spomnil, da ti moram oddati seminar, da moram pripraviti papirje, da moram poslati eno nadležno sporočilo, da ima dan samo 24 ur, od katerih vsaka šteje samo in natanko 60 minut in če lahko v minuti pojem 26 slanih palčk, potrebuješ hudičevo veliko zalogo ...

4 komentarji:

  1. 26 palčk v minuti? :O Veveričke so res luštne, čeprav sem slišala, da so te sive "ta hudobne", ker so skoraj popolnoma iztrebile navadne veverice. Pogumno naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, od izkušenih grizljačev sem se priučila posebne tehnike z več (4, 5) palčkami naenkrat, pri čemer moraš spuščati čim več zvokov in jesti, kot da je to tvoj zadnji obrok (you never know, do you?), tako da bi mogoče lahko celo prišla ne več kot 26 :-P
    Sicer pa ja, ta sive so v bistvu male podgance in so veliko manj privlačne kot tiste prave, mini rjavke, ki pa prehitro zbežijo v krošnje, da bi jih lahko dostojno (se pravi jaz, s svojimi refleksi in telefonom, itak) fotografirala. :) Vsekakor se mi včasih zdi, da bi bila veliko raje *katerakoli* žival kot pa zafrustriran, zmeden, razvajen homo sapiens (?) ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, poznam občutek. Samo da meni ne gre toliko za biti žival: jaz bi bila kar dama in da house. Mejkap, kiklce, nohtki, šoping, pa nič delat in čim manj stika s težkim folkom. Pih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaa, to bi tudi slo. Pa brez limita za kartici in soping seveda ne vcasu razprodaj in vmes, ko bi bile na pedo/mani/lasekuri, bi se cudezno ocistile tudi tiste frdamane zaluzije in mreza od nape.... Milina :-)

    OdgovoriIzbriši