torek, 5. november 2013

Še torte

Morda je kaj v zraku, ne vem, ampak mikajo me tortice. Tako za pečt, potem seveda tudi za pojest, ja ;) Priznam, sem sladkosneda in tudi svojim otrokom privoščim posladke, ampak v trgovini kupujem samo še tiste navadne petit piškote, po možnosti polnozrnate. Veliko raje že nekaj časa prisegam na domačo peko, pač glede na to kaj je v predalih in na policah.

Z mariborske tržnice  je Moj Dragi poleg gob (hm) in pirinega kruhka (njam) prinesel še dva lončka, in sicer kislo smetano in skuto iz nepasteriziranega mleka - uau! Kako bogat okus! Ves teden sem si delala neke omakice, samo zato da sem lahko zraven vtaknila žlico kisle smetane ;) No, potem je ob pravem času kolegica na FB objavila fotografijo krasne skutne torte in dileme ni bilo več. Stestirala sem recept in ga seveda po svoji stari navadi malo priredila, namreč na manj sladkorja in brez tistega praška za puding, ki se mi zdi čisto nepotreben. Seveda so šle v maso tudi rozine in ne, sosedi niso prišli do svojega kosa, ker smo skoraj vso tortico pojedli še isti večer ...


No, potem pa so se neko nedeljo napovedali obiski in ker sem imela polne roke dela že s kosilom (v glavo sem si zapičila mesne kroglice, pečene v pečici seveda, v paradižnikovi omaki s pirejem, ena takšna posebna magdalenica), sem iskala en tak hiter in preprost recept, pri katerem ne bi umazala preveč posode, ker je to zdaj že nuja, pa ene gozdne sadeže sem imela v skrinji, ki sem jih želela umakniti s police. In sem spet stestirala en recept prek google prevajalnika - se mi zdi, da se je super izšlo, naslednji dan je bil ta edini preostali košček še boljši ...


In po mojem kmalu pade ena čokoladna tortica, ki je enkrat s televizije mimobežno oplazila moj radar, kjer se namesto moke uporabi mandlje. In potem se sprašujem, zakaj mi še vedno nobene hlače niso prav ... 


5 komentarjev:

  1. - pirini polnozrnati makovi mafini z marcipanom in manj cukra
    - kostanjev kolač s kislo smetano
    - pirina pita z repo
    - bananin kruh
    - slivovi mafini iz prosene kaše

    Ermmm... sori: ne vem, zakaj se mi je zahotelo, da ravno tukaj napišem svoj načrt za naslednja dva meseca, res ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Za 2 meseca? :) Hm, raje ne pišem svojega načrta - je samo za naslednja dva tedna ene tolk dolg ;) Kaj pa naj mame drugega na porodniški počnemo? Pucat in vozičkat tudi ne morem ves dan ... :-P
    ps: bom vesela, če boš kaj napisala o uresničevanju načrta, ker mi je nekaj tvojih idej posebej mamljivih!

    OdgovoriIzbriši
  3. Matematika :-) Večinoma spečem samo za naju dva, posoda in recepti pa so za več oseb, tako da ena zadeva traja nekaj dni, potem pa je potrebna pavza ...
    Torte na porodniški se sliši zelo pametno! :-) Uživaj, dokler lahko :-)

    (bom poročala, ja, bananin kruh sem menda že objavila, ostalo pa, ko bo)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, imaš prav :) Jaz imam zdaj srečo, da pečem za štiri (in še kake obiske ali sosede), tamalidve sta tozadevno kar pridni in sodelujeta tako med pripravo kot potem, ko se pospravlja ;)
    Ja, bananin kruh sem pa tudi jaz že testirala po tvoji in Bazilikini objavi, malo sem kvačkala po svoje seveda ;) se mi zdi super in res hranljivo pecivo, je bilo že vsaj ene trikrat na sporedu in zdaj iščem kaj podobnega še brez banan (ker teh ni vedno pri hiši ;)).

    OdgovoriIzbriši
  5. In potem se sprašujem, zakaj mi še vedno niso nobene hlače prav...?!?! Ha ha ha!!!
    Ne sekirej se!!! In uživaj!!!

    OdgovoriIzbriši