nedelja, 27. oktober 2013

Eni so tekli, drugi smo pekli

Že nekaj časa me je mikalo, da bi spekla nekaj z jabolki, saj sem dobila krasen domač pridelek, s katerim je pač treba nekaj ustvariti, ne? Tudi očiščena in razrezana so super, seveda, in dnevno na sporedu, ampak danes je bil dan za kaj več. Ker smo se štrudljev že dodobra najedli in jih raje prepustimo profijem, sem šla na lov za kakšnim drugim receptom. Hitrim in enostavnim, seveda.

 Tako sem včeraj na kuharskem programu zasledila nekaj zanimivega, kar naj bi se pripravilo v eni posodi. Z malo guglanja sem prišla do recepta, pa sem se zgrozila nad količinami masla in sladkorja, tako da sem priredila po svoje in se mi zdu, da je odlično uspelo.

Moja jesenska jabolčna torta

štiri srednja jabolka, očiščena in drobno narezana
150 g stopljenega masla
100 g sladkorja
3 žlice medu
2 jajci
2 žlici skute
1 žlica kisle smetane
Naribana limonina lupina
375 g moke (pri meni pol bele, pol pirine)
2č. žlički pec. praška
1 č. žlička sode bikarbone
pribl. 100 g rozin (po okusu)

Sestavine vse skupaj zmešaš (moko s pecilnim nazadnje, seveda) v gosto testo, preložiš v pomaščen tortni model in pečeš dobro uro (70 min oz. Da je na vrhu lepo rjavo zapečena) na 170 stopinj Celzija. Lako može svako. Pa dober tek enim in drugim!


Ni komentarjev:

Objavite komentar