četrtek, 12. marec 2015

Zarečen kruh

No, saj niste mislili, da bomo kar nehali jesti kruh? Sploh pa ne pa takih finih praktičnih recepturah, kot sem jih bila takrat deležna od svojih (z)vest(n)ih komentatork (ok, priznam, blog imam zato, da lahko sprašujem, kar se mi ne da iskati po googlu, ker je preveč mnenj, idej, receptov). Deluje, posebej tisto počasno kvašenje (v resnici pozabiš, da si kar koli kam dal) in bogat okus, ki ga potenciramo še z začimbami (ja, celo kumina se je že znašla notri, saj pravim zarečn kruh), že zmanjšanje količine kvasa je pripomoglo k boljšemu filingu, zaradi boljše adaptacije tamalih pa še vedno dodajamo malo manj težke (zatežene) moke. Zadnjič je tavečja komentirala: "Ja, ta je kar dober, čeprav ni okusen." In poceni Emo lonec je zakon. Živel kruh (tudi če ni vsak dan)!





7 komentarjev:

  1. Mene tudi danes čaka kruhovska tlaka :-) BTW, pred časom sem kupila suhe gobane in jih skoraj porabila, ostanek (za eno žlico) pa sem pustila v steklenički in nanj natrosila sol, da se nadišavi. To uporabljam za kruh ... Začimb v kruhu se bojim :-) (nisem preveč dobra ... dodajalka začimb, nimam feelinga)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tlaka pa taka! ;) Meni se je povsem nov svet odprl, ker tole res samo namešaš in čakaš/pozabiš in potem enkrat, ko se spomniš, spečeš in je super! :)
      Z gobami v kruhu je tudi moj že eksperimentiral, naredi tak bogat okus, jaz se nikoli ne spomnim oz. že potem, ko je pečeno, da bi lahko kaj vmes dala, pogosto še semena pozabim, pa jih imamo celo vrsto ...

      Izbriši
    2. Ne ne, gob ne dajem v kruh, samo solim ga s soljo, nadišavljeno z gobami, gobe pri tem obvezno ostanejo v steklenički, da nanje natresem naslednjo porcijo soli. Tudi jaz največkrat ne dodajam semen & Co. Saj so fajn, ampak najraje imam čisto polnozrnato moko.
      Midva sva sicer nekaj tednov živela na trdem skandinavskem kruhu, potem sva končno kupila sončničnega, pa mi ni bil všeč, zato sem znova spekla svojega. Kakšna razlika! (to ni samohvala, obljubim, enako ali še bolj bi me navdušil od kogar koli doma pečeni) ...

      Izbriši
    3. Hehe, ampak a veš, da je bil kruh fantastičen? No, potem, ko sem izvedla, kaj je notri, sem malo zastrigla z ušesi (not a big fan). Seveda so bile gobe čisto na drobno zlete v možnarju, tako da jih sploh nisi mogel locirati (ker če bi, potem mi verjetno ne bi bil všeč!), ampak tovrstno eksperimentiranje ponavadi raje pustim mojemu, jaz bi dala preveč/premalo, on ima boljšo roko/okus/občutek s tem… Ja, doma spečen je čisto ena druga zgodba, se strinjam! (samo ne vem, če ga imam čas zdaj zamešat… nič, šibam! ;))

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Irena, saj tudi mi (sem in tja) kupimo kruh, ampak odkar pečemo doma, vidimo, da je domači res bolj bogatega okusa in obstojen, predvsem pa vem, kaj ima notri (in česa ne). Se mi zdi lepa navada (da ne govorim, kako lepo diši po stanovanju!), ampak seveda ne gre vedno skozi, časovno ali sestavinsko, se mi pa zdi fino, da ga znam naredit. Takega užitnega! ;)

      Izbriši