ponedeljek, 11. marec 2013

Po-vikendaško

Če še kje slišim, kako nam je ženskam dandanes super, bom koga resno poškodovala. In enkrat se bom resno usedla in spisala par besed na to temo. Samo danes ne. Ker imam preveč dela, ker sem tudi ves vikend delala ko nora (ja, saj sem vesela, da delo je, in še bolj bom vesela, ko bo delo tudi poplačano, ja). Sem pa v soboto prav lažje delala, ko me je sredi dopoldneva razveselil poštar. Ne samo, da je prinesel pismo zame, še prav do vrat se je potrudil priti, kar se v vsej naši blokovski zgodovini še ni zgodilo. Hvala, vesolje in hvala Alcessa! I love it! :)

Ne uspe mi ujet krasne zelene barve kamenčka ...

3 komentarji:

  1. Ja, saj tudi meni ni - najbrž nisi vedela, da bo zelen? :-)
    Čim prejšnje brezdelje želim, obesek pa ti res paše :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem, na tvoji fotki se mi zdi, da je bil opazen hint zelene, zato sem tega želela ;) Na mojih pa čisto nič ne ujamem (seveda, fotoaparat je predaleč, telefon pa ... hmnja). :) Ja, ful mi je všeč, pa že sto let nisem kake take ogrlice z obeskom nosila in sem prav navdušena! :)

    Brezdelje bo tudi prišlo na vrsto ... enkrat ... upam! ;) Upam, da tudi sonce k vam, ga pošiljam en cel koš v tvojo smer!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Vračam z dobrimi željami za sedmico :-)))

    OdgovoriIzbriši