torek, 11. september 2012

Moto

Nočem, delati reklame, ampak Nikeov slogan pač zmaga. V kombinaciji z eno podpovprečno in dokaj nadležno pesmico pa mu sploh ni para (beri: kaj rabim, da se zmigam in zares naredim, kar moram).

Danes se je začelo ob 5.35 s tuširanjem in umivanjem las (cel projekt), nadaljevalo ob 7.31, ko sem uspela ujeti vlak, čeprav sem deset minut po vrtcu iskala izgubljene copate (?! - ne, ne maram tega novega sistema oddajanja/prevzemanja otrok pri enih vratih in zmečimo copate v škatle - zakaj pa so potem garderobe?).

Ob 9.07 je bilo konec nujnega sestanka s tehnikom (začetek ob 9.01).

Ob 11.24 sem odkljukala skoraj vse z današnjega (no, čisto vse z dopoldanskega) seznama!

Gremo naprej!


PS: ja, telefon imam potiho. Včeraj me je izučilo ... 

PS2: po pomoti sem malo iztaknila internetni kabel iz računalnika ... works miracles!

Ni komentarjev:

Objavite komentar