ponedeljek, 26. januar 2015

Lepo in okusno

Ok, ko ne veš, kaj objavit, objavi hrano :-P

No, ampak to sem pa res želela objaviti, ker je bilo res dobro: mangov pire s sirčkom (malo skute in malo Philadelphie) in drobljenimi čokoladnimi in ovsenimi piškoti in pistacijami (ker sem končno enkrat našla nesoljene!!). Ta čas pojemo ogromno jabolk, pomaranč in kivijev, pa se mi je zahotelo še česa drugega. Očitno imela samo srečo z mangom, ker je že naslednji nakup padel v vodo smoothie - tele eksotike očitno ne gre kupovati v vsaki lokalni trgovini (tam še najmanj)… Bom pa enkrat šla v res eksotične kraje in f*** the sandy beach, jaz si bom privoščila te sadeže takšne, kot je treba! Nujno!



1 komentar:

  1. Zdajle je najbrž že "bivše Lepo in okusno"? :-) Še dobro, da imamo bloge, da se lahko hodimo vizualno sladkat, ko že zdavnaj zmanjka. Mango se tudi meni zdi super zadeva, s skuto je najbrž res zelo dober.

    OdgovoriIzbriši