nedelja, 10. maj 2015

Dan zmage

Že lani po dm-ovem teku smo malo za šalo malo zares rekle, da gremo pa letos zihr lahko brez težav tudi na tek trojk, ker smo res taka super trojka. Letos se je izkazalo, da smo res!

Trasa "takratkih" trojk (12,5 km) je luštno speljana, po 4 km se začne vzpon na Golovec in ko si na vrhu, si že skoraj na pol poti in gre samo še navzdol, kar pomeni, da si že zmagal. No, tako nekako smo si me vse skupaj razlagale, nikakor pa nismo želele podcenjevati proge in drugih tekačev, kar se je izkazalo za dobro. Štartale smo v zadnji coni in lepo "počasi" (precej počasneje od večine) začele, v klanec pa vztrajno in še bolj počasi grizle in prehitevale (!). Tik pod vrhom smo tudi me malo hodile, da smo prišle do sape, potem pa spet z zagonom naprej. Vso pot smo se spodbujale in poskušale zbijati šale, prišle do kupa domislic za naslednje leto (ker če imaš tutu, kar leti!), se navduševale nad glasnimi navijači (upokojenke na Golovcu zmagajo!), se bodrile, ko nam je šlo za nohte, za piko na i pa sta nas že po 10+ km na enem ovinku pričakala M in E, raglasto glasna in čisto navijaško razpoložena. Ko sem ju že od daleč zagledala, so mi noge kar same stekle, čeprav sem se ravno takrat soočala z eno krizo (ker sem po klancu navzdol očitno preplitko dihala, me je začelo potem po ravnem stiskati v vranici? jetrih?), ampak očitno sem prav to potrebovala, spremembo ritma, dihanja, misli. Vesela kot radio sem imela potem čisto dovolj energije za zaključek, pridružila se nam je še mala, ki kar ni in ni nehala teči z nami. Neverjetna je! V cilj smo pritekle navdušene, niti ne tako zelo utrujene, kar pomeni, da je za naslednje leto še kaj rezerve ;)

Je pa čar trojke res ta skupinski duh ekipe, ki gre nam že od lani dobro od nog in glave. Saj ima vsaka svojo zgodbo, posebnosti in težave, moči in šibkosti, in vsak skupni tek je malo drugačen, a super prav zato, ker je skupni. Kar je tudi bistvo te spominske prireditve: da s skupnimi močmi premagaš napor, premagaš svoje šibkosti, pomagaš sotekaču in zmagaš. Me smo definitivno zmagale!

Spot the blogger ;) Vir: www.siol.net

Ko sem navdušeno prisopihala po svojga lupčka!





2 komentarja: