petek, 22. maj 2015

Popolna poroka

Zdaj že veste, da imam rada ananas. In seveda ga tudi ni čez kokos, njuno popolno poroko v alkoholni obliki pa itak poznamo in - roko na srce - a komu ni všeč? Ok, meni ni najbolj všeč, da je vedno bolj smetanasto, kot bi si želela, ampak okus, vonj … mmm. Res, ni ga čez ananas.

Zadnjič sem si privoščila kupiti enega (in edinega, ki ni bil spodaj plesniv - đizs, kako (dolgo) to skladiščijo?!) in še nekaj dni pustili zoreti, potem pa ravno pravi čas očistila in narezala, da smo imeli krasno popoldansko malico. Eno četrtino sem shranila v posodico, ko nas je že malo začel jezik peči (čeprav ni bil kisel, ampak ko ga poješ toliko …). Naslednji dan sem pozabila nanj, tretji dan pa sem se odločila, da bom raje kaj spekla, nekaj domačega in brezjajčnega, ker itak zadnje čase nič kaj posebnega sladkega ne jemo, kar nam ni podobno in je bila abstinenčna kriza že prevelika. Našla sem nekaj luštnega in malo drugačnega, jajca nadomestila z malo kokosovega olja in eno žlico skute (na škrob takrat še nisem pomislila) in malo sčarala vse skupaj, seveda na hitro, ker ko imaš doma enega rokovnjača, pač na gre drugače.

Rezultat je bil med pečenjem izjemen. Res, če bi lahko, bi vam v mp5 ujela ta vonj, ker česa bolj polnega in vabljivega še nisem vohala. Že zaradi tega je bilo vredno. Težko sem se zadržala, da ne poskusim peciva še toplega, zato sem ga za hlajenje raje postavila kar ven in potem malo pozabila nanj, tako da je bilo res hladno, ko sem naposled le zrezalal. Ker sem malo po občutku delala tale podplat, se je za moj okus preveč drobil, a okus vsega skupaj mi je bil všeč, svež, sladkast in kiselkast, ampak ne preveč. Iskreno povedano, pa so bili najboljši tisti trije koščki, ki sem jih shranila v hladilniku za naslednji dan. To bom sigurno še pekla. Njam!





Ni komentarjev:

Objavite komentar