nedelja, 13. avgust 2017

Od višine

Katere sem kupila na koncu? Pritrjujem, da so kljub višini udobni in da morda sploh ne pridem več na tla. :-P In čisto mogoče sem postala šoln-snob.


3 komentarji:

  1. Pozdravljeni in dobrodošli pri svetovalnih posojilnih storitvah Spotlight, moje ime je Claudia Klein, sem posojilodajalec in tudi posojilna svetovalka.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? Potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotlightglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker zagotavljamo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebna posojila, poslovna posojila in še veliko več), ponujamo tako dolgoročne kot kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko dobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog.

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete.

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za vprašanja / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotlightglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  2. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    OdgovoriIzbriši

  3. Pozdravljeni
    Moje ime je Curman Ksenija, stara 70 let in sem trenutno bolna in glede na starost in trenutno zdravstveno stanje želim podariti svoje premoženje. Imam veliko vsoto 600.000 evrov, ki bi vam jo rad dal na razpolago z donacijo, da bi lahko opravljali dela dobre volje.
    Elektronski naslov: curmank39@gmail.com

    Prosim odgovori mi

    OdgovoriIzbriši